Kas ir Decléor PARIS?

Decléor PARIS ir franču profesionālās aromterapijas kosmētikas zīmols. No šī gada janvāra tas tiek pārstāvēts arī Latvijā.   
Decléor filozofija ir Āda, Ķermenis, Prāts.
ĀDAS produkti ar augstu ēterisko eļļu koncentrāciju, kas nonāk dziļi ādas slāņos

ĶERMEŅA salona procedūras lēnai, bet drošai ķermeņa atjaunošanai

PRĀTA vistīrākās aromātiskās smaržas, kas nolīdzsvaro emocijas un ietekmē uzvedību

Decléor PARIS Latvia 



Pirmais iespaids par produktiem bija ļoti iespaidīgs. Katrs iepakojums/trauciņš  iepakots stingrā kartona kastītē un paši produkti atrodas augstas kvalitātes plastmasā vai biezā stiklā. 
 Decléor Hydra Floral Anti-Pollution mitrinošs fluīds sejai ar SPF 30
Produkts galvenokārt paredzēts dehidrētas ādas īpašniecēm, taču nevienam nenāk par ļaunu papildus mitrināšana un aizsardzība pret ārējās vides nelabvēlīgajiem radikāļiem. Fluīds ir vieglas tekstūras, ātri iesūcas ādā, nepadarot to taukainu vai lipīgu. Ideāli piemērots mūsu šī brīža laika apstākļiem, jo vasarai un karstam laika strauji tuvojoties negribas seju mocīt ar bieziem un smagiem krēmiem. Turklāt krēmam ir SPF 30 aizsardzība, kas vienmēr ir pluss dienas krēmiem. Šo fluīdu var lietot arī zem tonālā krēma, tas ādai piešķirs īpašu mitrinātas ādas efektu, bez smaguma sajūtas, kā arī pasargās to no saules stariem un  putekļiem.

Iepakojums ļoti sanitārs, darbojas uz pumpīša mehānisma, kas produktu uzturēs sanitāru līdz pat pēdējam pilienam. (Šis fluīds iepakots plastmasā, lai gan sākumā biju domājusi, ka tas ir matēts stikls). Teikšu godīgi, ka vienīgā lietas, kas mani līdz galam neapmierināja bija aromāts. Es tik ļoti esmu pieradusi pie mākslīgiem un pat sintētiski labi smaržojošiem aromātiem, ka šādi, teju dabiski, aromāti mani mazliet mulsina.  


Cena- ~ 40.00 Euro
Vērtējums- 9/10 


Hydra Floral Anti-Pollution toniks
Ar šo toniku līdz šai dienai neesmu sadraudzējusies, tieši aromāta dēļ. Tas man liekas ārkārtīgi spēcīgs un ass, ir sajūta, ka uz sejas lieku vecātēva odekolonu, kas man kodīs ādā. Taču tā nav, toniks ir maigs, tas nekož un nededzina, taču aromāts atsauc kaut kādas nepatīkamas sajūtas, kas man šī tonika vietā liek izvēlēties lietot kādu citu produktu un šo nolikt dziļāk plauktā. 
Es ticu, ka produkts ir labs, taču es to nevaru pilnībā izbaudīt, šo nepatīkamo asociāciju dēļ.
Toniks atrodas biezā un ārkārtīgi smagā matēta stikla iepakojumā, kas liek tam izskatīties 1000 euro vērtam brīnumlīdzeklim. Vērtējumu šim produktam neliku, jo es to vienkārši nespēju adekvāti novērtēt. 

Cena- ~ 40.00 Euro
Produkti nopērkami: Rudais Mac - Zelta Bolingā un Atpūtas un sporta kompleksā Joker klubs
 Produkti nav lēti, tāpēc tie noteikti būs paredzēti vairāk tām sievietēm, kuras savu sejas kopšanas rutīnu uztver ārkārtīgi nopietni, kā veselu rituālu un nomierinošu seansu.


Decléor PARIS- MĀJASLAPA
Facebook.com -LAPA



Dzeram daudz ūdeni un lietojam mitrinošus krēmus! 
Santa

Nav komentāru

Blog Archive