SANERIBOX kastīte

Dermosil Krēms ādai ap acī-  Šis noteikti ir jaunums priekš manis! Prieks, ka apskatīju viņu mājas lapu, produktu klāsts tajā ir ļoti plašs un cenas- lieliskas. (Ja vēlaties kaut ko pasūtīt- te būs BEZMAKSAS PIEGĀDES KODS- saneribox1).  Somijas kvalitātes Dermosil produktus iespējams iegādāties tikai interneta veikalā, tāpēc iesaku izmantot izdevību! 
Nopērkams- ŠEIT 

Batiste sausais šampūns. Zināms produkts- īkšķi uz augšu! 
Šobrīd Batiste ir nopērkams Stockmann veikalā, bet no maija tie būs pieejami arī veikalos Drogas. 

Lancome Visionnaire Advencēts ādas korektors. Neesmu lietojusi šo produktu, taču spriežot pēc cenas (pilna izmēra produkts 50 ml tilpums 109.00 Euro)- brīnumlīdzeklis stikla pudelītē? :)) Droši vien pēc proves izmēra produkta īsto rezultātu nesagaidīt, taču solījumi ir varen iespaidīgi: samazina poras, nogludina grumbiņas, ādas virskārta kļūst maiga un zīdaina, rezultāti redzami pēc četru nedēļu lietošanas.  Ja kāda ir šo produktu lietojusi- dari arī citiem zināmu par tā iedarbību! :))
Nopērkams visos luksus preču veikalos vai ŠEIT.

InvisiBobble matu gumijas. Arī zināms produkts- patīk, lietoju ikdienā, sajūsmā esmu  tieši par krāsu! Man nekad nav sanācis nomedīt caurspīdīgās gumijas- ir sarkana, zila, rozā, balta- beidzot arī caurspīdīga. Yeyy.
Nopērkamas Douglas veikalos. 

Guam Pretcelulīta maska ar aļģēm. Par šo produktu biju vislielākajā sajūsmā. Nekad iepriekš neesmu lietojusi pretcelolīta masku- būs interesanti. (Ceru, ka nenāksies saskarties ar tipisko aļģu smagu). Ar sajūsmu gaidu vakaru, kad varēšu ķerties tai klāt. 
Iegādāties vari ŠEIT.

Savu SaneriBox kastīti vari pasūtīt ŠEIT 






Vai tu lieto InvisiBobble matu gumijas? Kāds ir tavs viedoklis par šīm gumijām?



Bučas- bučiņas
Santa


7 komentāri

  1. Anonīms18/5/16

    Un tas ir viss? Nepietiek ar to, ka tā jau tur ir testeri un travel size. Ar katru kastīti es redzu lielākas un lielākas šausmas..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mjam, un tas arī viss... Ko es esmu pamanījusi, kastītes saturs mainās "kā pa viļņiem".

      1. Šīs kastītes saturs pilnībā apmierināja- http://santakudrenicka.blogspot.com/2016/02/saneribox-decembra-kastite-saturs.html

      2. Šīs kastītes saturs ne tik ļoti- http://santakudrenicka.blogspot.com/2016/03/saneribox-pirmie-iespaidi-par-kastites.html

      3. Šīs kastītes saturs atkal apmierināja- http://santakudrenicka.blogspot.com/2015/10/saneribox-unboxing-un-produktu-pirmie.html

      4. Un šī pēdējā kastīte, atkal- ne tik ļoti apmierināja- http://santakudrenicka.blogspot.com/2016/05/saneribox-kastite.html



      Dzēst
    2. Anonīms18/5/16

      Nezinu.. cilvēki par tādu kasti tērē naudu? tiešām Drogās var vairāk nopirkt par 18 €. Un Tu vēl tērē savu laiku, lai rakstītu par šo kasti.. tomēr cilvēka resursi. Ko viņi domāja? ar tādu saturu ķers un grābs šīs kastes? atsūtīs zināmais blogerei, viņa uzrakstīts un slava gatava? kaut kā visiem tā saprašanas tāda sagrozīta..

      piedod, Santa, ka es atļaujos tā rakstīt Tavā blogā, bet cerams, ka pārstāvji vismaz palasīs, ko par šo visu saka arī apkārtējie cilvēki. Tu esi malacis tik un tā, blogs Tavs patīk, bet nepaliec tāda pati kā Zanda, ka raksti par visu. Viņa uzklausīja kritiku un tagad saturs ir daudz, daudz baudāmāks.. Tev ir talants un liec to lietā pareizās darbībās..

      Dzēst
    3. Viss kārtībā, es tevi saprotu. :) Arī es dažkārt prātoju vai ir jēga tērēt savu laiku tā vienkārši "atrakstīties" par kādu konkrētu lietu, kura tevi atstāj neitrālu. BET, teikšu godīgi, ka man vienkārši cilvēcīgi paliek neērti un slikti, ja man prasa "Kur ir raksts par to un to?!", tāpēc man liekas, ka man par visu ir jāuzraksta tā vienkārši, lai konkrētā lieta šeit parādītos... Šī tiesa gan ir mazliet sarežģītāka un nopietnāka tēma kuru apspriest. (Ja tev vēl ir kas par to piebilstams vai kāds viedoklis, droši uzraksti e-pastu. :)


      Paldies Tev par šo komentāru! Novērtēju un ņemšu vērā tavu viedoklī. :)

      Dzēst
  2. Mjāā.. Kaut kā saturs ar cenu tomēr neiet kopā. It kā jau forši saņemt pārsteigumu smukā kastītē, tomēr ieejot kaut tajās pašās Drogās, es 18 euro iztērētu daudz jēdzīgāk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tieši par to pašu iedomājos - es par 18€ varētu salasīt labākus produktus. Kārtējā kaste, kas noies pa burbuli, cik var atkārtoties..

      Dzēst
  3. man no Dermosil ir šitāds brīnums acīm: https://www.dermoshop.com/lv/products/3592-zelejkr%C4%93ms-ac%C4%ABm?r=%2Fintent%2Fskincare%2Feyes
    cena neticami zema, bet krēms/gēls tiešām foršs. Nezinu kā ar nopietnāku iedarbību, bet uzklājot ir patīkami atsvaidzinošs (ledusskapī neturu).

    AtbildētDzēst

Blog Archive