BERLĪNE '17 PIRMĀ DAĻA

Lidojuma Cena- ~50.00 Euro
Lidojuma ilgums- ~1:30h
Nakšņoju- Cosmo hotel Berlin mitte
No Latvijas izbraucu- 3.02.2017.

Pirmā diena (3.02.2017).
Pusi no savas dienas pavadīju lidostā, gaidot savu draugu/ ceļabiedru nolaižamies Berlīnes lidostā. Tad kopā devāmies ar vienu vilcienu un diviem metro uz Cosmo Hotel Berlin Mitte, ceļā no lidostas uz viesnīcu pavadījām apmēram 1h. Nācās pirkt ABC biļeti, kas katram izmaksā 3,40 Euro. Cik noprotu, biļete bija derīga gan vilcieniem, gan metro un tās izlietošanas termiņš bija 2h. Neko prātīgāku jums nemācēšu paskaidrot par biļetēm, jo pati biju apmulsusi, kā šī sistēma darbojas. Taču kaut ko jau tomēr izdarījām pareizi, jo visur tikām cauri bez problēmām un sodiem, kas, manuprāt, ikvienam ceļotājam ir kā liels atvieglojums. *Nebaidies laipni uzrunāt cilvēkus sev apkārt, lai iegūtu smalkākas norādes kurā virzienā jābrauc vai kā nopirkt biļeti biļešu automātos.
Pirmās dienas vakarā ieradāmies viesnīcas numuriņā, kur no tās pavērās pasakains skats uz naksnīgo pilsētu. Ja nemaldos pie reģistrēšanās vīrietis pieminēja, ka mēs tikām pie "upgrade" istabiņas un tā laikam varēja arī būt, jo istabiņa atradās pašā augstākajā stāvā (respektīvi 8. stāvs) un no istabiņas pavērās miglains, taču skaists skats. Viesnīcas istabiņā bija pieejams WI-FI, matu fēns, televizors, čības, halāts, šampūns, dušas želeja un roku ziepes, protams, arī dvieļi un seifs. Ir pieejama arī vadības pults ar kuru regulēt istabas temperatūru pēc individuālas nepieciešamības. Istabiņas interjers ļoti vienkāršs un gaumīgs, pelēkos, zili pelēkos un baltos toņos. Žalūzijas un aizkari bija atvērti visas nakts laikā, kas istabai piešķīra vēl īpašāku auru un noskaņu.

Piereģistrējāmies viesnīcā, nolikām mantas un devāmies ceļā apskatīt naksnīgo Berlīni. Jāpiebilst, ka šī diena nebija īsti man tā priecīgākā. Kādu laiku atpakaļ apsaldēju jūtīgu rajonu un šīs dienas vidū Berlīnē aizmirsu iedzert zāles... Visa vakara garumā biju lielās sāpēs un ik pēc kāda laika vajadzēja meklēt tuvākās labierīcības. Cik vien varēju sakodu zobus, lai nesabojātu savu un ceļabiedra omu un neļaut visai šai situācijai grozīties tikai ap sevi un ietekmēt šo vakaru.
Piektdienas vakarā smidzināja viegls lietutiņš, itkā nejūtams pirmajā brīdī, taču drēbes pēc kāda laika kļuva arvien mitrākas un mitrākas. Šīs dienas galvenais uzdevums bija iegriezties CurryWurst ēstuvē pēc kotletēm, eļļā ceptiem kartupeļiem un desiņas. Ēdiens kā jau ātrajā ēstuvē, nekas īpašs un izsmalcināts, taču dzīvē vajag dažādību un es nesūdzos. Ēdiens bija labs, taču man stipri par asu. Šī ēstuve atrodas Alexanderplatz metro tuneļos, kur cenas patiesībā ir diezgan augstas. Šinī ēstuveē 0,5ml ūdens pudele maksāja teju 3,00 Euro un košļājamā gumija ~1,50 Euro, kur  par šo faktu man sanāca "sāpīgi smiekli".
Iznākot no pazemes vēlējāmies vienkārši apskatīt apkārtni, bez konkrēta mērķa kaut ko ieraudzīt. Virzījāmies uz priekšu gar Televīzijas torni, Svētās Marijas baznīcu, līdz nonācām līdz Berlin Dom. Uzņēmām pāris bildes un norunājām šeit atgriezties nākamajā dienā un apstaigāt tai apkārt.
 Tā kā CarryWurt ēstuvē vīrietis, kurš mūs apkalpoja zināja angļu valodu, tad nolēmām atgriezties pie viņa, lai vaicātu norādes pēc tuvākā pārtikas veikaliņa. Viņš uzreiz teica, ka metro ir viens neliels veikals, taču tur viss ir divas reizes dārgāks. Viņš mums deva tālākas norādes, ka jāizmanto metro, jāpabrauc vienu pieturu un tur būs nakts veikals, kurš atvērts cauru diennakti. Turp arī nolēmām doties. Izkāpjot no metro, klaiņojām krustu šķērsu apkārt šim rajonam, meklējot pārtikas veikalu. Samierinājušies ar domju, ka veikalu neatradīsim, nolēmām vienkārši apskatīti šo vietu kādas 40 min. un doties atpakaļ uz viesnīcu. Tā kā bija piektdienas vakars, jaunieši uz ielām bija neskaitāmi daudz, katrs otrais ar cigareti un alus pudeli rokās.
Klīstot pa ieliņām, meklējot diennakts veikalu, (kuru pēc tam arī atradām, pie pašas metro stacijas) tīši iemaldījāmies kādā pavisam nelielā un mazliet ērmotā ieliņā, kur uz sienām bija redzami dažādi zīmējumi, uzlīmes un gleznojumi. Šeit bija pavisam savāda gaisotne, itkā draudzīga, bet tanī pat laikā vilinoša un baisa, taču neskatoties uz to, nebija nekādas baiļu sajūtas. Šī vieta atrodas- Blindenwerkstatt Otto Weidt, Rosenthaler Str. 39, 10178 Berlin, Vācija. Karte- ŠEIT.  Noteikti iekļauj šo vietu un museju "apskatāmo vietu sarakstā". (Jā tur ir muzejs, tikai tad iepriekš jāapskata darba laiks).
 Lūk arī pasakaini skaists Annas Frankas attēls, kurš atradās iepriekš minētajā ērmoti vilinošajā iekšpagalmā. Vairāk par Annu, kas viņa tāda ir lasi- ŠEIT.

Pa lielam šādi arī noslēdzās pirmās dienas vakars Berlīnē. Plānots bija ierasties viesnīcā, paēst  CarryWurt virtuvē un gatavoties nākamajai dienai. Liels prieks, ka apskatīts un piedzīvots tika daudz vairāk nekā cerēts.

Kas ir tas, ko Tu tur ļoti vēlies apskatīt Berlīnē?