LIELISKAIS TRIO!

 Pilnīgi nejauši sakombinēju divus produktus un atklāju satriecošu duetu. Uzklāju iecienīto Mac Studio Fluid tonālo krēmu, sapratu, ka šobrīd tas man ir pa gaišu un ir nepieciešams to sajautkt ar kādu tumšāku tonālo krēmu, lai tikt pie īsta toņa. Neko daudz nedomājot paķēru L'Oreal PARS Infallible Longwear shaping stick krēmu tonī 200 Honey un IR! Ir negaidīti labs rezultāts. Mana seja izskatījās perfekti! Tonis lieliski sakrita ar iesauļoto ķermeņa ādu un radīja sedzoša pārklājuma nobeigumu. Protams, var redzēt, ka man uz sejas ir diezgan daudz kosmētikas, uzreiz sapratu, ka šādu kombināciju klāšu kad vajadzēs doties uz kādu īpašu pasākumu, kur nepieciešams ilgstoša noturība un nevainojams klājums.
Gribēju vien padalīties ar jums šinī atklājumā, kas mani ļoti iepriecināja. :)

Koptēlu papildināju ar jauno NYX Cosmetics AWAY WE GLOW Liquid booster izgaismotāju un pārējo makeup atstāju naturālu un piezemētu.

Kurš ir tavs mīļākais tonālais krēms?
Jauku dienu vēlot,
Santa


2 komentāri

  1. Mans mīļaakais tonālais ir no Lancome un otrs no MAX-fotu studio! Bet pamēģināšu tavu kombināciju!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kurš no Lancometonālajiem krēmiem tev konkrēti patīk?

      Dzēst

Blog Archive