Essence lūpu/ acu zīmuļi



Sveikas, dāmas!
Zinu, sen nebiju neko rakstījusi. Bij' man te saspringts periods.

Esmu klāt ar jaunu rakstu par Essence zīmuļiem.

No kreisās: 

kajal pencil- 20 screeam green
lipliner- 05 soft berry
eyeliner pen- extra longlasting
eye pen- 15 bling bling
kajal pencil- 21 feel the eclipse





Visu to labāko varu teikt par šiem zīmuļiem. 

Zaļais- uzkrāsoju uz apakšējās acs līnijas , saņēmu patiesi daudz komentārus no meitenēm :) Pašai ar ļoti patīk. Un noturība patiešām- long lasting, kā jau teikts uz iepakojuma. 

Lūpu zīmulis- superīga krāsa, ļoti spilgta un viegli zīmējās uz lūpām pat nepiespiežot zīmuli cieši lūpām. Super! 

Šķidras lainerīts- mans favorīts. No dienas, kad dabūju, katru dienu tas atrodas uz manām acīm, ja nav kāds cits izņēmuma gadījums. 

Skrūvējamais zīmulis. Vienā vārdā- Dievīgs. Brīnišķīga krāsa. Ļoti košs un acīs krītošs.

Izsmalcinātais tumši zilais acu zīmulis- Super krāsa. Viegli zīmējās, ir mīksts, bet ne pārlieku! Šo neesmu tā testējusi kā iepriekšējos, bet simpātijas jau rodas.

Visi zīmulīši ļoti mīksti- bet ne tik mīksti, ka smērējas kur nevajag.

Lai jauka piektdiena. 

Santa
  

5 komentāri

  1. Man arī ir tas zaļais, dievinu! Tieši taisījos tieši arī likt rakstu par zīmuļiem!:))
    Piekritīšu, visi šie zīmuļi ir ļoti mīksti un labi!

    AtbildētDzēst
  2. ārprāc, es to zaļo gribu! :D

    AtbildētDzēst
  3. Un kāda noturība šķidrajam lainerim?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ļoti laba, tiešām! :) Man personīgi nekas pēc 2/3 h neizsmērējas. :)

      Dzēst
  4. Izlasot iepriekšējos komentārus, es pievienojos, ka zaļais ir mans favorīts :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AtbildētDzēst

Blog Archive