L'OREAL PARIS- Lumi Magique tonālais krēms

Sveikas! 

Šodien galvenajā lomā- L'OREAL PARIS- Lumi Magique tonālais krēms.

Pirks kāda laika atnāca šis paraudziņš no L'oreal, kuru es ar lielāko prieku notestēju.

Ko sola pats L'oreal par tonālo krēmu:

Dod unikālu mirdzumu, kas izstaro gaismu,
Nevainojamu sejas toni,
bez lieka spīduma,
12 h noturību.

Ko es saku par šo tonālo krēmu: 
Mirdzums tiešām unikāls, ļoti labi saules gaismā izskatās, tonis- nezinu vai nevainojams, bet man patīk, ļoti labi klājās un saplūda kopā ar manu sejas toni. 
 Par to spīdumu, spīd ļoti, es pat neieteiktu cilvēkiem, kuriem ir taukais ādas tips, jo tas pat nedaudz liek manai ādai izskatīties taukaina. :)


Bildē ļoti labi redzams  mirdzumiņš, ko arī solīja L'oreal.
Šis tonālais dara brīnumus- mana sejas āda nekad nav izskatījusies tik labi. :) 


Esmu sajūsmā par šo tonālo krēmu- tiešām! Man patīk. 



xoxo, Santa





3 komentāri

  1. Tava sejas izkstās satriecoši pēc šī tonālā krēma uzklāšanas!:*
    Tātad tomēr saņēmi to ilgi gaidīto paraudziņu?? Es gan ,nē:D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, mīļa! :)
      Tiešām ilgi gaidīto!Ilgi nāca, bet sagaidīju. giggle

      Dzēst
  2. Anonīms4/11/12

    Sakiet lūdzu,kur jūs iegādājaties šo tonālo krēmu????Esmu izmēģināju paraudziņu,ļooooti iepatikās,bet nezinu,kur var nopirk.....

    AtbildētDzēst

Blog Archive