Inspired by Beyonce



Sveikas, meitenes! 

Esmu klāt ar vēl vienu ierakstu no-  Inspired by... BEYONCE


Manuprāt, pilnīgi atbilstošs grims piektdienas ballītēm, varbūt ne tieši šai piektdienai, kas kā mēs visi zinām ir klusā piektdiena, bet gan kādai citai jautrai svētku ballītei. 

Lūk, kā man tas sanāca:

Izmantoju šīs divas krāsas.
Gaišāko uzklāju pa visu acs plakstiņu un koncentrēju vairāk šo krāsu uz iekšējo acs kaktiņu, tumšāko ēnu klāju ārējā acs kaktiņā.
Gaišāko krāsu arī krāsoju uz apakšējās acs līnijas. 




I hope you like it! 

Santa





8 komentāri

  1. Kārtējais skaistais acu grims!:*
    Burvīgi!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, mīļa :))) Prieks dzirdēt šādus vārdus.

    *klau, iedod man savu e-pastu! :)

    AtbildētDzēst
  3. Anonīms8/4/12

    Kas ta par enu paleti ko lieto?:S

    AtbildētDzēst
  4. Zaļā ceturdiena ! LIELĀ PIEKTIDIENA ( nevis kluasā) & Kllusā setdiena ;) tās tā par pareizību svētku pieminēšanā :)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies, Laura :) Steigšus izlabošu kļūdu. :)

    Un acu ēnu palete, kuru es lietoju saucasUp Girl.(ļooti lēta acu ēnu palete,taču ar skaistām un košām krāsām, un noturība- priekš tādas cenas salīdzinoši laba):)

    AtbildētDzēst
  6. Oj, atvaino es tik tagad pamanīju, ka lūdzi man lai nosūtu tev savu e-pastu. tulīt izdarīšu!

    es tev gribēju pajautāt, kas ta par burvīgo acu ēnu paletei, ko izmantoji šajā grimā?:)

    AtbildētDzēst
  7. es tev uzrakstīju uz tavu e-pastu!:)

    AtbildētDzēst
  8. Viss kārtībā! :)
    *gaidi manu vēstuli :)
    šī palete ir pirkta pilsētas veikaliņā un saucās Up Girl.

    AtbildētDzēst

Blog Archive