Atsauksme: Holografic Shine

Sveikas <3
Šī nagu laka bija iesūkta melnajā caurumā un pazudusi starp visām manām nagu lakām.
Tīrot savu nagu lakas kastīti uzgāju šai hologrāfiskajai skaistulei.
Nagu laka ir no EVELINE.
Tonis:413
Super skaists tonis, franču manikīrs,manuprāt, ar šo nagu laku izskatās tīri normāli. Nepamet sajūta, ka ir uzlikts gelish.
Nagu laka ir ar krāsainiem spīdumiem, kas piešķir to skaisto spīdumu. 
Akk, un jau atkal tā google+ pārveido manas bildes nesmukā kontrastā. Nesaprotu, kas notiek! 
Izbojā visu skatu bildēm.
Kad nopirku šo nagu laku un aizgāju mājās domāju, kāpēc gan es viņu pirku, tā ir neglīti dīvaina un vēl tas spīdums...akk. Taču labi, ka es viņai uzgāju virsū kārtojot kastīti, jo patiesībā tā ir ļoti skaista laka priekš nagiem.
Šī ir tā nagu laka, kura nedrūp nost no nagiem, tā vienkārši atkāpjas no nagu galiem, kas man patīk daudz labāk, nekā drūpoša nagu laka.
Kā jums ir ar holografic nagu lakām? Patīk tās vai turaties pa gabalu no tādām?


Lai jauka nedēļas nogale.

xo, Santa

3 komentāri

  1. Anonīms26/7/13

    Man patīk, pašai ir kādas 5, taču ikdienai izvēlos ko mierīgāku. Šādas šad un tad. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man nav neviens hologrāfiskā un neiznu vai būs, jo viņas uz maniem nagiem izskatītot dīvaini - mazi mirdzoši nadziņi. Protams, tas tikai mans subjektīvai viedoklis. :)
    Bet. uz taviem nagiem un kā francītis izskatās ļoti gaumīgi!

    AtbildētDzēst
  3. Man patīk. Vasarā, saulītē. :)

    Un tavs francītis tiešām izskatās labi! Patīk.

    AtbildētDzēst

Blog Archive