COLORAMA Crayon Khol

Sveikas. <3

Ir iznāci lielisks jaunums, kurš liks tavai vasarai iemirdzēties vēl košākās un dzīvespriecīgākās krāsās. 
Tie ir jaunie, krāsainie acu zīmulīši no Maybelline.
Vasarā šie krāsainie zīmuļi ir kā tavs labākais draugs. Spilgti, izteiksmīgās krāsās, tik daudz un dažādi, piemēroti ik viena cilvēka gaumei.
Pirmais- 210 Turqoise Flash
Košs tirkīza zils tonis. 
Gribētos, lai tas uz plakstiņiem klātos daudz košāks, jo uz rokas precīzi parādās spilgtais tonis, bet kā nonāk uz jūtīgajiem plakstiņiem, tā no košās krāsas vairs nav nekā. Un tā diemžēl ir ar visiem toņiem, uz rokas tie nāk viegli un mīksti, bet uz plakstiņiem ir mazliet jāpacīnās.  
Pluss, kaut kas man ar to uzklāšanu nesanāca, zīmulis bija ļoti jāpiespiež, lai tonis parādītos uz  plakstiņa.

300 Edgy Emerald
Mans mīļākais no visiem trīs zīmuļiem. 
Es esmu piefiksējusi, ja man kaut kas patiesi patīk, tad es mēdzu to vēl kaut kā izcelts un padarīt produktu vēl izteiksmīgāku. Tad nu lūk, zaļo toni papildināju ar dzeltenas krāsas ēnu pašā acs centrā.
Ahhh, nezinu kā jūs, bet man patīk.
(Es tik nesaprotu, kāpēc ielādējot bildes google+,  tā pārveido tās pēc sava prāta, uztaisot vēl kaut kādus efektus, kas sabojā visu bildi?! )

400 Marvelous maroon
Skaists bronzīgs tonis.
 Pati nekad neskatos uz acu zīmuļiem, kas ir brūni vai bronzas krāsā, jo tie uz manām acīm vienmēr izskatās sarkani, kas man nepatīk..
Šo bronzīgo toni papildināju ar IsaDor zīmuli, kas lieliski pierāda to, ka šie zīmuļi ir viegli kombinējumi.
Visiem toņiem ir metālisks spīdums. Turas pāris stundas, nav ilgnoturīgi. Meitenēm ar taukainiem acu plakstiņiem šīs, manuprāt, nebūtu labākais pirkums.  

Kam u vasarā dod priekšroku, dzīvespriecīgām ēnām, zīmuļiem vai skropstu tušām?!
Vai arī ļauj sejai atpūsties un nenēsā neko?!




xo, Santa






4 komentāri

  1. Sveika! Kad dodos uz peldēt, atpūtinu seju, bet pārsvarā košiem zīmulīšiem! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. arī es esmu no tām, kas vasarā cenšas atpūtināt seju. :)

      Dzēst
  2. Bronzīgais man nepatīk, pārāk blāvs (vismaz maz), zaļo uz acīm mēģinājusi neesmu, gaidu, kad parādīsies krāsainās tušas. ;)

    AtbildētDzēst

Blog Archive