Sveikas <3

Gribēju kaut ko mazliet savādāku šodienai. Jau šorīt ieejot blogspot, redzēju, ka arī Zanda ir izveidojusi šo rakstu, tad nu es arī esmu klāt ar savām atbildēm uz jautājumiem. Palasīju, jautājumi mazliet atšķiras, ceru, ka arī manu rakstu lasot Jums būs interesanti. 

Sāksim?
1. Kāda ir tava šīs vasaras mīļākā nagu laka? 
Essence 39 Lime up! 

2.Kāda ir tava šīs vasaras mīļākā lūpu krāsa?
CHANEL  Rouge allure velvet 42 L'eclatante
Burvīgs tonis, iet klāt pie jebkura sejas toņa, vai tas būtu saulē viegli iededzis vai taisni pretēji. 
Lieliski papildinās un izcels tavu skaistumu. 

3.Mīļākais vasaras apģērbs?
Esmu pilnīgi viņā iemīlējusies. #H&M

4.Kāda ir tava mīļākā vasaras tendence apģērbā, kas aktuāla šinī vasarā? 
Bilde
Man ļoti ir iepatikušies crop tops, tiesa gan pašai ir tikai divi tādi, kurus atļaujos nēsāt  pa māju.

5. Kāds ir tavs iecienītākais aromāts vasarā?
Ar smaržām nekad neesmu aizrāvusies, bet šis ir viens no tiem aromātiem, kurš man patīk. 
Lacoste- touch of pink

6. Mīļākā lieta, kas patīk vasarā.
Bilde
Ohh, viennozīmīgi festivāli. Šogad nekur nesanāks aizbraukt, jo naudiņu krāju kaut kam citam.
Vēl vasarā patīk pilsētas zaļumballes.( lai arī cik vecmodīgi tas neizklausītos!) 
Un, protams, nevar neaizmirst arī par siltajām vakara pastaigām. 
7. Kāds ir tavs mīļākais make up produkts vasarā?
Vasaras laikā cenšos neiespringt uz lieliem kosmētikas daudzumiem uz sejas. Lai, tad beidzot seja mazliet atslābtu un atpūstos.
Tāpēc, kā savu "labāko draugu" vasaras sezonā izvēlos skropstu tušu, jo es nejūtos neērti izejot no mājas bez tonālā krēma vai lūpu krāsas, ja uz acīm ir kripatiņa skropstu tušas.

8.Mīļākais dzēriens vasarā?
Mans visu laiku mīļākais dzēriens ir kafija ar pienu.  Vasaras sezonā nekas nav mainījies- Šovasar kafiju ar pienu papildināja vaniļas saldējums. <3


Tas arī būtu viss no mazā "I <3 Summer Tag."
Esmu izņēmusi ārā pāris jautājumus, jo kurš gan gribētu zināt, kāds laiks ir vasarā šeit, Latvijā. Tā kā manu blogu nelasa ārzemju cilvēki, tad arī neuzskatīju to par nepieciešamu Jums stāstīt, piekritīsiet?! :) 


Šim Tag rakstam ir tikai astoņi jautājumi, tad es tevi aicinu atbildēt uz tiem komentāros. :)
Es ar lielāko prieku izlasītu, kas ir tavi iecienītākie produkti vasaras sezonai. 



Lai jauks jums šī nedēļas nogale.
xo, Santa 








4 komentāri

  1. Anonīms14/7/13

    Man tāds "off-topic" jautājumiņš - kādu kameru tu lieto lai bildētu produktus?

    AtbildētDzēst
  2. Varētu kaut kad swatchus ar lūpukrāsu? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, protams. :)
      mēģināšu uztaisīt atsauksmi par šo lūpu krāsu :)

      Dzēst

Blog Archive