3.septembris


hi my loves! <3

Pirmkārt, sveicu visus skolniekus ar skolas sākšanos! Arī man ir sākusies skola + pēdējais gads vidusskolā, mēģināšu šo laiku izbaudīt kā nākas. Tāpēc novēlu visiem skolniekiem veiksmīgu  mācību gadu, izbaudiet katru mirkli, ko pavadāt skolā. :) 

Šovakar es parādīšu savu "pirmā" 3.septembra outfitu. 
Kleitiņa- Pull & Bear 
Kaklarotu vairs neatceros kur pirku. 
*bilde tapusi agri no rīta, abi miegaini, it sevišķi viņš! ha #klasesbiedri
pāris klases meitenes! 
Kurpītes pirku veikalā "Hot".


Man bija lielisks trešais/pirmais septembris. 
Kā gāja jums pirmajā skolas dienā? 


Gaidām nākamos rakstus no manis! 


xo, Santa


24 komentāri

  1. Anonīms4/9/12

    Nu esmu bez vārdiem.
    Satriecoši skaista jauna sieviete. :)
    Vai esi mēģinājusi piedalīties skaistuma konkursos?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. liels, liels paldies. :))
      nae, es par sevi neesmu tik pārliecināta, lai tādos piedalītos. :)

      Dzēst
    2. Anonīms5/9/12

      Pamēģini, kamēr vēl esi jauna un bez grumbām :D

      Dzēst
  2. ļoti skaisti izskatījies ;)
    ja nav noslēpums kas ir veikals HOT? :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mīļš paldies :)
      neliels apavu un somu veikaliņš.nekas īpašs, gandrīz kā visi Rīgas ieliņu apavu veikaliņi, ar dārgiem apaviem neizpaužas, bet katrā tādā veikaliņā ir pa kādam skaistam kurpju pārim. :)

      Dzēst
  3. Anonīms4/9/12

    Viņu sauc Rolands?

    AtbildētDzēst
  4. Man liekas, ka tev vajadzētu uztaisīt rakstu, kā izveidot tādu grimu, man ļoti patīk. Un ļoti skaisti izskaties! :)
    Lai tev jauks mācību gads, tiešām izbaudi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mēģināšu, ko līdzīgu kādu dienu izveidot.:)
      paldies, noteikti izbaudīšu! :)

      Dzēst
  5. Izbaudi cik vien vari, tie ir labākie gadi :) Pēc 1 lieliska gada augstskolā ar foršiem kursabiedriem un piedzīvojumiem - vidusskolai nestāv klāt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. piekrītu, tie patiešām ir labākie gadi! :)

      Dzēst
  6. Skaista meitene, skaista kleita, skaistas kurpes :) Kur ir veikals Hot? :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies, paldies, pāaaldies. :)))
      veikalā "Dauga"

      Dzēst
    2. Anonīms6/9/12

      Un kur atrodas veikals "Dauga"? :D

      ladure.e

      Dzēst
  7. Anonīms5/9/12

    Tu esi ļoti skaista! :)
    Man pilnīgi uznāca skumjas par to, ka vairs nemācos vidusskolā. Izbaudi šo laiku, kamēr vēl vari! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mīļš paldies. :)
      man jau tagad dažu brīdi uznāk skumjas par to, ka drīz būs jāatvadās no skolas... bet tas nekas, tāda ir dzīve, viss iet uz priekšu, būs jauni draugi, jaunas emocijas, piedzīvojumi un viss pārējais. :)

      Dzēst
  8. Anonīms5/9/12

    Cik skaistas kurpes!!! Tās man, kā kurpju fanātam, pirmās krīt acīs :)

    Un veiksmi mācībās!

    Miss?

    AtbildētDzēst
  9. Anonīms5/9/12

    paga paga sanāk ka tu ej tikai 12.klasē?!?! daudz vecāka izskaties

    AtbildētDzēst
  10. Anonīms5/9/12

    tu esi burvīgi skaista meitene :) lait tev veiksmīgs šis mācību gads :))
    mani vēl interesētu cik maksāja tās kurpītes un kleitiņa? portams,ja nav noslēpums. :)

    un tas puisis arī ir ļoti glīts,tas,kas pirmajā bildē pie sāniem,haha

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. milzum liels pāaaldies par labajiem vārdiem! :)
      precīzi par cenām nezinu, bet klaitiņa maksāja zem 15 Ls un kurpītes zem 20! (+/- tur kādi santīni/lati mainās). :)

      nenoliegšu, ir simpātisks. :)

      Dzēst
  11. Anonīms5/9/12

    nu,bet,ko,kā ir tā jāsaka :)
    paldies par infoo :))

    AtbildētDzēst

Blog Archive