Maybelline EyeStudio Master Drama Khol zīmulis

HI MY LOVES! <3

Lieliski jaunumi, veikalos "Drogas" jau pamanīju

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel eyeliner! 

Steidzam iegādāties.

Bet šodien ne par to! 
Šodien man ir pienākums Jūs iepazīstināt ar Master drama khol mīksto zīmulīti acīm. 
Ko sola ražotāji:
• Lielisks priekš jūtīgām acīm un ir oftamoloģiski testēts
  Netaukaina krēmveida formula, kurā ietilpst lielāka pigmentu koncentrācija dramatiskākam izskatam• Der arī cilvēkiem, kas nēsā kontaktlēcas
• Neizsmērējas un ir ūdens noturīgs līdz 16 stundām
Manā īpašumā ir nonācis Tumši brūns tonis.
Uz acīm šis zīmulis nāk virsū kā sviests, nevienu brīdi acu zīmulītis nav cieši jāpiespiež pie acs, lai parādītos vēlami brūnā krāsa.

Zīmulītis ir patiešām ļoti mīksts, maniem taukainajiem plakstiņiem ir mazliet par mīkstu un tāpēc tas ātri izsmērējas. 
Ar vienu zīmuļa vilcienu var dabūt to brūno krāsu, kas ir arī uz zīmuļa, nav jāsmērē divas un vairākas reizes, lai iegūtu piesātināti brūnu krāsu. 
Runājot par 16h noturību, diemžēl uz manām acīm šis zīmulis neturas tik ilgi, jo kā jau minēju, esmu taukainas ādas īpašniece un tas vienkārši izsmērējas. Pieļauju domu, ka uz plakstiņiem, kuri nav tik taukaini kā manējie šis produkts varētu pat nostāvēt savas 16h, kā tas ir solīts. 
Nemācēšu teikt, kā ir ar tām kontaktlēcām... ja kādam ir un, ja esat izmēģinājuši jau šo zīmuli, droši uzrakstiet komentāru ar savām domām. 

Asināmais:
Lieliska lieta!Es nekad neesmu mācējusi asināt zīmuļus... smieklīgi?! bet taisnība.
Vienmēr esmu izmantojusi kādus "lētos" variantus, agrāk izmantoju pat parastos zīmuļu asināmos, līdz nonācu pie secinājuma, ka tomēr priekšroka ir jādod acu/lūpu zīmuļu paredzētajiem asināmajiem! Ieteiktu "ieguldīt" naudiņu uz šādu pirkumu, jo tas nekad nevarēs beigties, un tas tev noderēs ilgam laikam. Pluss šis asināmais ir 2 in1, kas paredzēts gan biezāka izmēra zīmuļiem, kā NYX Jumbo zīmuļiem, kā arī smalkākiem, parasta izmēra zīmuļiem! 

*Vēl viens neliels ieteikums runājot par asināmajiem un acu zīmuļiem, lai iegūtu pēc iespējas smalkāku, rūpīgāku un pēc iespējas skaistāku līniju, vienmēr parūpējies par to, lai tavi zīmulīši būtu noasināti, vai tie būtu lūpu, acu vai kādi citi zīmulīši. :) 


(Bildes ar manām acīm šobrīd nebūs, jo ir mazliet apsārtušas, bet noteikti kādu dienu atgriezieties, kad veikšu  kādu acu grimu izmantojot šo acu zīmuli).


Lielais paldies Maybelline kompānijai.



xo, Santa

9 komentāri

  1. noteikti vēlos iegādāties šo zīmuli. man patīk, ka tonis ir ļoti piesātināts. ;)


    http://alisespasaule.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. šo zīmuli pagaidām vēl neesmu redzējusi veikalu plauktos.(varbūt jau ir, varbūt nav, visas Drogas man nav iespējams apstaigāt) :)
      ja atrodi kādā no veikaliem, noteikti padod dod ziņu. :)

      Dzēst
  2. Savā atsauksmē es tieši tāpat rakstīju, ka zīmulis slīd kā sviests.

    AtbildētDzēst
  3. Jā, piebildīšu, uz manām acīm turas visu dien un treniņu, bet es lieku tikai un vienīgi uz bāzes un kontaktlēcām arī nemaz nekaitē!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. atvaino, man vienkārši liekot šo zīmuli uz acīm galvā iešāvās šis teiciens, kas atbilst 1 pret 1 uzklāšanai. :)es negribēju atkārtoties.

      paldies, par atbildi par tām kontaktlēcām, jo man nekad nav gadījies tādas likt un nezinu, kā tas ir. Bet prieks dzirdēt, ka viss ir kārtībā.

      Dzēst
  4. ++ par zīmuļa mīkastumu!
    Cerams, ka actiņas ātri vien būs "veselas" un tad redzēsim arī pielietojumā.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. gan jau viss būs kārtībā tuvākajās stundās. :)

      Dzēst
  5. Anonīms7/9/12

    Cik tad maksā asināmais? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. diemžēl nemācēšu teikt, varu tik pateikt to, ka tas ir labākais asināmais kāds man ir bijis. :)

      Dzēst

Blog Archive