AdoreBox konkurss!



Sveikas. 
Vienu dienu iegāju Facebook.com un ieraudzīju, ka AdoreBox veido konkursu. Nolēmu piedalīties.
Viss, kas bija jāizdara bija jāaizsūta tikai sava bilde ar visspilgtāko make up. To arī izdarīju.
Šodien bildes ir publicētas gan Facebook.com, gan draugiem.lv mājas lapās.

Pastāstīšu, kā samulsu:
Atverot iesūtīto bilžu albumu, ieraugot citu meiteņu bildes, godīgi, man dūša apskrējās, cik skaistas bildes ir atsūtījušas citas meitenes, būtu zinājusi, ka meitenes tik skaistus darbus sūta, nebūtu nemaz savu sūtījusi. he jo manējais pilnīgi noteikti nobāl. he 
Konkursā piedalās arī Laura Valuta!  Kura ir iesūtījusi vienreizēju bildi! 
Es piedalos ar šādu bildi.

Gribēju tik pateikt-  ja Jums nav grūti, tad lūdzu spiediet pogu "Patīk"/"Like" Facebook.lv 

Kā arī Tu vari spiest pogu "Man patīk" un nobalsot draugiem.lv



Paldies Jums! :) 

xo,Santa


13 comments

  1. Anonīms11/9/12

    Nobalsoju!:) Draugos Tavai bildei visvairāk balsu!:)

    AtbildētDzēst
  2. Anonīms11/9/12

    Nu jaa,bet gandriz visas bildes ir iesutijushas profesionalas/apmacitas make up artistes!uzvaru novelu Tev:))

    AtbildētDzēst
  3. Es gan neteiktu, ka Tava bilde nobāl :)
    tieši otrādāk - ļoti skaists make-up :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. liels paldies :)
      arī tavs ir tik pat skaists un košs darbiņš :)

      Dzēst
    2. Nu paldies Tev :)

      Dzēst
  4. Anonīms12/9/12

    es draugos ieliku sirsniņu gan tavai,gan lauras bildei,burrrvīgi grimi. lai veicas ! :))*

    AtbildētDzēst
  5. Jau vakar nobalsoju :)

    AtbildētDzēst
  6. Nobalsoju,domāju ka Tev jāuzvar :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive