Kiss Multifast 3 in 1- Topcoat & Sealer

hi my loves! <3

Jau labu laiku atpakaļ meklēju nagu lakas virskārtu. Veikalā "Ķēriens" uzskrēju vienai virsū, nodomāju paņemt un izmēģināt, nevarēju tik izlemt vai gribu Sally Hansen, vai Kiss toapcoat. Izlēmu par labu Kiss, nezinu tik kāpēc, abi solīja vienādus rezultātus, kā arī  abi bija vienādā cenā. Tiešām nezinu kāpēc izlēmu par labu šai.
Nekādu diži lielo atšķirību nejūtu vai man ir uzlikts šī virskārta vai nav. Ja ir kāda nagu laka no "lētā gala", tad nagu laka mazliet vairāk spīd, bet ja nagu laka pati par sevi ir laba, uzliekot šo virskārtu nekas nemainās. 

Ko sola ražotājs:
Novērš nagu dzeltēšanu un nagu lakas nolupšanu. (Par dzeltēšanu piekrītu, par nolupšanu nepiekrītu).
60 sekunžu nožūšana. (Pati nagu laka nožūst 60 sekundēs, bet ja liek kā topcpat, tad diemžēl, tas tik ātri nenotiek).
Atverot kastīti, man bija patīkams pārsteigums, klāt bonusā nāca  uzlīmītes nagiem. 
Uzlīmītes ir ļoti biezas. 

Paspēju jau izmantot
bildēts ar telefonu


Kādu nagu lakas virskārtu izmanto tu? 



xo, Santa



  

9 komentāri

  1. Es izmantoju to SH virskārtu. Ļoti patīk. Man gan nagu lakas ilgāk turās, tieši no lētā gala. Tomēr domāju, ka tas vairāk saistīts ar to, ko dara ar to manikīru - mizo kartupeļus, rušinās pa darzu vai tikai TV pilti spaida:D
    Tad, kad beigsies SH(jau pusē), tad noteikti gribēšu izmēģināt arī šo.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. velns, laikam vajadzēja tomēr ņemt Sally Hansen virskārtu. he
      nu nekas, beigsies šitā, tad līdzīgi kā tu, braukšu uz veikalu un iegādāšos Sally Hansen. :)

      Dzēst
  2. Seche Vite pāri visam! :) Dārgi, bet lieliski! Vienīgi man ir aizdomas, ka tā ķīmija, kas ir šīs virslakas sastāvā (turklāt aromāts ir ļoti spēcīgs, kas šķiet aizdomīgi), pavisam noteikti nagiem nekādu labumiņu nedod.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. aj, man kau liekas, ka neviena nagu laka nav laba mūsu nadziņiem, bet skaistums prasa upurus, skarbi, bet patiesība. :) he

      Dzēst
  3. Es par SH Insta Dri anti-chip virskārtu. Noteikti iesaku, kad mana beigsies, pirkšu vēl! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nu man ir sava veida pārmetumi pašai sev. :D vajadzēja tomēr pirkt SH. :) nekas, iztērēšu šo, tad varēšu nopirkt arī Sh. :)

      Dzēst
    2. Heh, nevajag jau pārmest, Kiss arī izklausās ļoti laba virskārta. :)

      Dzēst
    3. Anonīms10/9/12

      SH bija pirmā, ko izmēģināju. Un laikam paliks arī vienīgā, jo ir ļoti laba. Tik jāķer atlaides.

      Dzēst
  4. Seche Vite Dry Fast Topcoat. Vienīgi tiešām jāklāj kamēr laka vēl nav līdz galam nožuvusi. Ja uzklāj jau uz sausas lakas, tad virskārta žūstot, savelk arī laku, kas ir apakšā.

    AtbildētDzēst

Blog Archive