Halloween make up look 2


Sveikas <3
Ir vēls ceturtdienas vakars, esmu atgriezusies no dejošanas.Man jums ir jāparāda savs vakardienas Halloweenu looks, ko solīju, ka atradīšu.

Es mēģināju izveidot kaut ko līdzīgu sugar skull. 
Lūk, kas sanāca:
Neveidoju abas acis kā puķītes, jo domāju, ka gala iznākums man nepatiktu. Teiksim tā- mazliet nobijos, ka varētu nesanākt.

Manuprāt, izskatītos daudz labāk, ja seja būtu nokrāsota pilnīgi balta. Diemžēl man nebija iespēja pie šādas krāsas tikt tāpēc izmantoju gaišu tonālo krēmu.
youtube.com var atrast ļoti daudz šos  suger skull make up. Katrs ir ļoti dažāds un atšķirīgs.
Arī es neveidoju precīzi līniju līnijā kā to redzēju video, paņēmu pamata lietas un pēc tam ļāvu vaļu fantāzijai. 
Pēdējo 10 min. darbs. 
Cienastu vajadzēja kaut kur ielikt, tāpēc izveidoju nelielu kārbiņu/ trauciņu, kur ielikt labumus.


Kā jums pagāja trešdienas vakars? 

xo, Santa

6 komentāri

  1. Smuki, Santa, tiešām!
    Ai, es kā Helovīnu nemīlētāja paliku mājās pie filmu skatīšanās!! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies. :)
      Arī neslikti. :)man gribējās noskatīties Vaska figūru muzeju, bet nesanāca. Sasodīti baisa filma. grr :) he

      Dzēst
    2. ā, es gan noskatījos!
      Vēljprojām atceros kā bija kad skatījos to pirmo reizi. brrr...
      Vispār neesmu šausmu filmu cienītāja, bet šī man patī gan.

      Dzēst
  2. Man jau liekas, ka iznācis ļoti labi. :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive