OREON mitrās salvetes sejai

Sveikas <3

Atvainojos, ka labu laiku atkal nebiju šeit rādījusies.
 Es jums teikšu- Novembris viens aizņemts un saspringts mēnesis. Ceru, ka saprotiet mani. 

Šodienas galvenajā lomā mums ir OREON mitrās salvetes sejai. Sausai un jutīgai ādai. Ar alveju.
Pirms kādām divām/trim nedēļām biju Rīgā, ieejot veikalā "Rimi", ieraudzīju šīs mitrās salvetes par 0,25 sant.
Paķēru nodomādama, nekad neesmu seju tīrījusi ar mitrajām salvetēm, notestēšu, kā tad īsti ir. 
Salvetes ir  mazliet lielākas par manu plaukstu un pietiekami biezas, nav sajūta, ka seju tīri ar pliku plaukstu.

Pieliekot salveti pie sejas sajutu nepatīkamu aromātu. 
Ļoti nepatika kņudinošā sajūta, kad ar salveti biju noslaucījusi seju. Pluss šīm salvetēm ir tas, ka tās patiesi ir biezas un pietiekami  lielas. 
Atzīšos, es neizlasīju "instrukciju" un ar šīm salvetēm noslaucīju arī acis, ko ražotāji stingri aizliedz. Acis nepatīkami kņudēja.
Ārprāts, es biju tik ļoti vīlusies sevī, ka neizlasīju šo svarīgo nosacījumu! 
Tā man būs kā mācība, jo acis tiešām kņudēja ļoti nepatīkami.
Paldies Dieviņam viss ir kārtībā, pagaidām nekādu problēmu nav. :) 

Pieredze mazliet bēdīga, bet nekas. Mēs visi mācāmies no savām kļūdām.
 Noteikti kosmētikas veikalos pameklēšu kādas patīkamākas salvetes.
 Sejas mitrajām salvetēm noteikti došu vēl vienu iespēju.
 Taču šīs man tagad noder vienkāršai roku slaucīšanai. Izlietošu un mēs šķirsimies kā draugi. he



Es lietoju L'oreal pieniņu kosmētikas noņemšanai, ļoti patīk, taču pēc kāda laika gribēsies izmēģināt kaut ko jaunu...
Varbūt Jums ir kādi ieteikumi, kādas salvetes izvēlēties sejas attīrīšanai?

  






6 komentāri

  1. Es paratsi loietoju Rival De Loop salvetes. Aromāts ir bet ne izteikts. Acis gan ar kosmētikas salvetēm netīru, jo nepamet sajūta, ka līdz galam neesmu neko notīrījusi, tāpēc salvetes lietoju tikai tad, ja zinu, ka seju nebūs iespējams nomazgāt pirms miega. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī tās salvetes izvēlos, neko citu gan īsti neesmu mēģinājusi, bet mainīt arī neplānoju...

      Dzēst
  2. Man patīk Beauty Formulas "Cool moist Cucumber", gaiši zaļš iepakojums. Svaigi smaržo, nepaliek lipīga sajūta uz sejas, kā ar aukstu ūdeni atsvaidzina. :)

    AtbildētDzēst
  3. Anonīms14/11/12

    Es izvēlos augstākminēto Cool moist cucumber, un arī drogās nopērkamās Lilibe ( balts iepakojums ar violetiem apļiem)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ES ar esmu Lilibe izmantotāja :) tīru seju ar viņām gan sev ceļojumos, gan aktieriem pēc filmēšanām :) Laikam no visām salvetēm šīs ir man vismīļākās- neitrāls aromāts, kā arī nepaliek nekāda nepatīkama sajūta pēc tīrīšanas.

      Dzēst
  4. Pieliekot salveti pie sejas sajutu nepatīkamu aromātu. .
    visit link my websiteTel-U

    AtbildētDzēst

Blog Archive