L'oreal vaigu sārtums

Sveikas.
Šodien par L'oreal vaigu sārtumu.
Biju pavisam piemirsusi, ka arī šāds produkts atrodas manā make up plauktiņā. 
Šis vaigu sārtums ir ar maziem mazītiņiem mirdzumiem. Ļoti viegls, uzliekot uz sejas neliekas, ka tas vispār ir redzams, bet tad, kad mainās gaismas, tas parādās un izceļ tavus skaistos vaigu kaulus. 
+ Šis vaigu sārtums ir ar C vitamīnu! 
Un vēl-vaigu sārtumam ir patīkams aromāts. Nemācēšu pateikt, kas īsti tā ir par smaržu, bet viennozīmīgi patīkama.
Atverot vaļā vāciņu uzreiz ir redzams sārtums, paceļot vaigu sārtumu, apakšā ir spogulīts un otiņa. Burvīgs iepakojums, vari ņemt šo sārtumu visur līdzi un tev nebūs jāiztraucas par vaigu sārtuma otiņas ielikšanu somiņā un spogulīti. 
 3 in 1 (sārtums, otiņa, spogulīts) 

Kā jau teicu vaigu sārtumam līdzi nāk kolosāla otiņa. Sākumā, neaptaustīdama otiņu skatījos uz viņu, un pie sevis domāju- Ārprāts, kāpēc viņi liek klāt tās tizlās otiņas vaigu sārtumiem, neviens viņas tāpat neizmanto. Un tās otiņas sariņi ir tik saraini, ka droši vien skrāpē seju. Nu nē, es tādu neizmantošu...
 ...
Un ziniet ko, es biju tik patīkami pārsteigta, kad pamēģināju šo otiņu. Viss tas, ko es biju nodomājusi par šo otiņu nebija taisnība. Šī otiņa ir brīnišķīga! 
Šobrīd ar šo otiņu es darbojos gandrīz katru reizi, kad lieku kaut ko uz saviem vaigiem. Otiņai NAV asi sariņi, tā ir labi izveidota, lai ietonētu vaigu kaulus. Otiņa patiesi ir veiksmīgi izveidota forma, tā labi pieguļas pie sejas kaula un precīzi iezīmē to sejas daļu, kur atrodas kauls. 
Man patīk!

Noturība laba. Nestāvēs visu dienu, bet līdz 5/6 stundām noteikti noturēsies.
Nemācēšu teikt vai šis sārtums vēl ir iegādājams. *ja zināt, ka veikalos šāds vēl atrodas, dariet man un citām  zināmu, ja ir vēlme iegādāties. :) 



Vai jums ir gadījies atrast kādu labu otiņu, kas ir nākusi līdzi kādam no produktiem?
Mani atklājumi ir šī otiņa un Maybelline gēla lainera otiņa. <3

13 comments

  1. Tonis nu ļoti skaists vaigu sārtumam!
    Foršas otiņas man gadījušās pie Bourjois tonālajām putām, Dior Nude bronzerim,kuru gan izmantoju birstošajam pūderim, ne bronzerim :D un Shiseido multi-shade Enhancer, NAKED2 paletei. Vairāk laikam neviena tāda īsti pielietojama nav bijusi

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, nav leļļu un bārbiju rozā, ir ļoti sievišķīgs un elegants tonis.
      Paldies, ka padalījies informācijā. :)

      Dzēst
    2. NAKED2 paletes otiņai tik viens gals likās labs, otrs, kas 'izpludināšanai' tīrā vilšanās, likās, ka nu tik būs, bet še tev - asa, neforša, pat sāp. Varbūt man nepaveicās, bet ne-ne.

      Dzēst
  2. Prakstiski neesmu saskārusies ar ļoti labām otiņām, kas nāk līdzi produktiem, bet kādreiz ja nav kāda ota līdzi iztieku ar aplikatoriem un pirkstiem,lai izveidotu kādu acu grimu, bet tikai acu ēnām. Pūderiem esmu izmantojusi to pufus, kas nāk līdzi, bet tie paliek ātri anti-sanitāriski. Maybelline otiņa man arī sākumā patika, bet tagad esmu pārgājusi tikai uz angled brush priekš lainera, vieglāk uzviklt tādu līniju kādu es vēlos, bet tas kas nāca līdzi Maybelline izmantoju uzacu filling. :)
    Skaists tonis vaigu sārtumam. Kāds nosaukums?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man atkal taisni otrādi, uzacīm izmantoju angled brush un lainerim Maybelline otiņu. Bet tas, protams, kā kuram ērtāk, man labāk patīk tā. :)
      Tonis 145

      Dzēst
  3. Anonīms19/11/12

    aa,šis bija tas,kuram virsū it kā puzles gabaliņš? :D ja jā,tad es arī viņu ļoti gribētu :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nae, šis nav tas ar puzles gabaliņiem virsū. Šis ir parast, bez nekādas apdrukas uz pūdera. :)

      Dzēst
  4. Man arī ir šis sārtums,tikai tonītis 120,nesen pirku drogās,tātad vel ir nopērkams.Šis ir tumšāks nekā manējais,mans ir tāds rozīgi-persikains,ja tā to varētu noraksturot! ))) Patīk ļoti,maigs satīna sārtums,un otiņa tik tiešām laba!

    AtbildētDzēst
  5. ahh , maybelline lainera otiņa ir maģiski laba!!!
    vairāk gan citas par lieliskām nēesmu atzinusi :( lielākoties ļoti ātri kļūst asas un ādai nepatīkamas

    AtbildētDzēst
  6. Anonīms19/11/12

    Excellent post. I was checking constantly this blog and I'm impressed! Very helpful info particularly the last part :) I care for such information a lot. I was looking for this certain information for a long time. Thank you and best of luck.
    Also see my website > view homepage

    AtbildētDzēst
  7. Piekrītu par Maybelline gēla lainera otiņu, ļoti laba ^^

    AtbildētDzēst
  8. vienīgās otiņas , kas nāk prātā , bija līdzi dior paletei . Ja palete man ar neko sirdī neiekrita, tad otiņas gan - mini izmēra un ļoti labas, staipu līdzi :)
    par maybelline piekritīšu , lai arī man ir pagrūti viņu attīrīt.
    Sārtums ļoti skaists, dabīgs, patīk !

    AtbildētDzēst
  9. Atverot vaļā vāciņu uzreiz ir redzams sārtums, paceļot vaigu sārtumu, apakšā ir spogulīts un otiņa. Burvīgs iepakojums, vari ņemt šo sārtumu visur līdzi un tev nebūs jāiztraucas par vaigu sārtuma otiņas ielikšanu somiņā un spogulīti..
    visit Tel-U

    AtbildētDzēst

Blog Archive