Random lūpu krāsas


Sveikas.
Šodien atrādīšu citas savs lūpu krāsas, kas man ir sakrājušās plaukiņā. 

Lūpu krāsu firmas, ko šeit varat redzēt:
Maybelline, Catrice, NYX, Bella Oggi.
No kreisās: 
Maybelline 160 Cosmo Pink; 
Bella Oggi Matt 04;
 Bella Oggi 09; 
NYX lss 536 Eros;
 Maybelline 527 Lady red 
 Catrice 170 After Work Wine

Kad nebiju salikusi lūpu krāsas vienu otrai blakus, domāju, ka man tač viņas visas ir vienādas, visas sarkanas.
Izrādījās, ka tomēr nav gan! Katra ir pilnīgi atšķirīga.
To visu var redzēt augstāk bildēs, kur lūpu krāsa ir viena otrai blakām un zemāk bildēs ar swatchiem.


Šādi izkārtojot lūpu krāsas vienā rindiņā un uzliekot swachus uz rokas,  zinu kādām lūpu krāsām pievērts uzmanību veikalos, ja radīsies iespēja kādu iegādāties. 

Es pēc šī raksta secinu, ka noteikti iegādāšos kādu lūpu krāsu, kas ir beige  tonī, ko vairāk var lietot ikdienā. Jo ikdienā nestaigāju ar sarkanām vai rozā lūpām.


Uz kuriem lūpu krāsas toņiem Jūs esat "kritušas"? 




xo, Santa

5 komentāri

  1. Es esmu kritusi uz rozā toņiem, bet piezemēti rozā. Tā kā nejūtos ērti ar košajām, tad izvairos tās arī pirkt!
    Veikalā skatījos to Bella Ogi nr 4, man tīrī tā neko iepatikās. Tāds matēts un smuks!
    Es noteikti iegādāšos vēl kādu jauno Rimmel lūpu krāsu, baigi patīk!

    AtbildētDzēst
  2. catrice - after work wine ir dievīga :)))

    AtbildētDzēst
  3. Anonīms10/6/13

    A person necessarily assist to make critically articles I
    might state. That is the first time I frequented your web page and so far?
    I amazed with the research you made to create this actual post extraordinary.
    Great task!

    Feel free to visit my web blog ... cellulite treatment cream

    AtbildētDzēst
  4. Es noteikti esmu kritusi uz bēšajiem pasteļtoņiem un bordo sarkano! :)

    AtbildētDzēst
  5. Kad nebiju salikusi lūpu krāsas vienu otrai blakus, domāju, ka man tač viņas visas ir vienādas, visas sarkanas..
    visit Tel-U

    AtbildētDzēst

Blog Archive