Fall inspired make-up |Make-up


Viegls vakara make-up rudens sezonai, kopā ar Maybelline New York produktiem.
Šinī make-up'ā galveno lomu ieņem Diamond GLOW acu ēnas, skaistos, brūnos toņos ar satīna mirdzumu. Nav drūmi, nav nomācoši un pelēki, man ļoti patīk šāds acu make up, ir tieši tā, kā es jūtos.

Izmantotie produkti:
Super Stay Bettes SKIN tonālais krēms. Tonis- 010 Ivory
Diamond GLOW acu ēnas. Tonis- 06 Caffee drama
Big eyes skropstu tuša. Tonis- Noir/Black 
Colorsensational lūpu krāsa. Tonis- 732 Brazen beige (papildināts ar viegli rozā spīdumu)
Acis papildināju ar melnu lainera līniju- Master price. Tonis- Black



Vai tu jau esi atradusi savu ideālo acu ēnu toņu gammu?


Lai izdevusies tev šī atlikusī dienas daļa!

xo, Santa

10 comments

  1. Ļoti skaists meikaps un bildes! :) Pirmajā bildē atgādināji kaut kur Kimu Kardašianu, bet tas domāts labā nozīmē!

    Drīz arī es izveidošu fall inspired makeup look, priecāšos, ja ievērtēsi. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hahh, Kima ir mana skaistuma dieviete. <3 Tas priekš manis ir vairāk nekā kompliments. he Paldies. :)

      Super! Noteikti apskatīšu. :)

      Dzēst
  2. Anonīms15/9/14

    Skaists makeup un krāsu salikums. Un vai tiešām tāds glossy spīdums lūpām tikai no maybelline lūpu krāsas? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. :)
      Nēe, nēee- Colorsensational lūpu krāsa. Tonis- 732 Brazen beige (papildināts ar viegli rozā spīdumu) ;)

      Dzēst
  3. Skaistas uzacis Tev :))
    Kā ēnām ar noturību? Lieto kādu bāzi apakšā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. Ilgā augšanas un attīstības procesā tapušas. :D Man vajadzētu uztaisīt rakstu ar bildēm, atrādīt kādas drausmīgas uzacis man tik nav bijušas. Tas tik būtu interesanti. :)

      Lietoju Avon acu ēnu bāzi, noturība ar bāzi laba. :)

      Dzēst
  4. Hey, cik feini :) Dikti smuki sanācis un komplimenti par skaistumu ar no manis ;)

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti smuki! Man loti patīk šī acu ēnu palete, viņa pilnīgi pēc toņiem kliedz, ka ir rudens :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. :)
      Viennozīmīgi! Šodien ieskrēju veikalā, iečekoju Maybelline stendu, un šīs acu ēnas rudens sezonai tiešām ļoti atbilstošas. :)

      Dzēst

Blog Archive