Kiehl`s Midnight Recovery Concentrate |Review



Šodien stāstīšu par neatņemamu manu ik vakara sejas rutīnas sastāvdaļu. 
 Kiehl's Midnight Recovery Concentrate nakts serums.
Viena nakts, daži pilieni- jaunāka izskata āda no rītiem! 
Serums bagātina ādu ar mitrumu, kas manai dehidrētajai ādai ir tieši laikā. Tā sastāvā ir 99,8% dabīgas izcelsmes sastāvdaļu.  Midnight Recovery Concentrate palīdz atgūt ādas mirdzumu. Serums ir bez parabēniem, Fragrance free/bez smaržvielām (lai gan ir ļoti jūtams dabīgais lavandas aromāts, kas ir šī seruma sastāvā) un Mineral oil free/ nesatur minerāleļļās.
Kiehl's firma uzsvaru liek uz pašu produktu, nevis tā iepakojumu! Taču jāsaka. ka šis iepakojums ir dikti šiks un izskatās pēc daudz dārgāka produkta, nekā tas patiesībā ir.
Tumšs stikla iepakojums ar stikla pipeti produkta ērtākai un higiēniskākai lietošanai. 
Bilde
Lieliska bilde, kura pa sešiem soļiem parāda kā būtu vēlams uzklāt šo serumu.
Serumu lietoju katru vakaru pirms gulētiešanas. Attīru savu ādu no kosmētikas, tad ļaujos nelielai sejas masāžai, šī procedūra man ir iegājusies kā nomierinošs rituāls pirms gulētiešanas.  Midnight Recovery Concentrate lietoju vairāk kā mēnesi un varu teikt, ka tas dara brīnumus! Mana āda vēl nekas nav jutusies tik patīkami maiga un kopta.
Runājot par patēriņu, liekas, ka viss stāv uz vietas un šī mēneša laikā neesmu iztērējusi neko. Tas ir ļoti ekonomisks, pietiek tikai ar 3-4 pilieniem, lai noklātu savu sejas ādu- vienreizēji, vaine?
Es esmu izmēģinājusi visāda veida produktus... domāju, ka pie šī pieturēšos vēl ilgi!  


Vai tu jau esi izmēģinājusi šo izslavēto brīnumlīdzekli?!


Uz pavisam drīzu tikšanos!

Santa


16 comments

  1. Mēģinājusi neesmu, bet gribētos, izklausās un izskatās dikti labi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti ir vērts ielikt savā "wish list". :)

      Dzēst
  2. Ha ha. Es visiem blogos turpinu rakstīt, ka savu vēl neesmu atvērusi :D Tūlīt, tūlīt patukšošu krājumus un mērcēšos :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pamanīju tavus komentārus! haa. Ceru, ka šis komentārs būs pēdējais ar tekstu, ka vēl neesmu savu mēģinājusi. :D
      Gaidām tavu atsauksmi un domas! :)

      Dzēst
  3. Cik maksā šis brīnumlīdzeklis? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Citu meiteņu rakstos redzu, ka cena ir 39.00 Euro. Taču bildē, kuru uzņēmu ar pārstāvju atļauju, cena norādīta 41.47 Euro. (stockmann veikalā) Precīzi nepateikšu, bet +/- tad ap tiem cipariem arī grozās summa. :)

      Dzēst
    2. Personīgi es cenu nepiefiksēju veikalā, tāpēc cenas avots bija internetveikals, tomēr paldies, tagad izlabošu, lai nemaldinātu nevienu :)

      Jā, es arī esmu par šo serumu. Tiesa, lietoju ne tikai viena ģimenē, un drīz jau vajadzēs jaunu iepakojumu. Vispār šo produktu man riņķī slavē visi :)

      Dzēst
    3. Pamanu, ka mana māsa, atbraucot ciemos, arī šad un tad izmēģina. lUn man šķiet, ka viņai arī ir iepaticies šis brīnumlīdzeklis. :) he

      Dzēst
  4. Ja sastāvā ir lavanda, tad produkts man neder. :) es gribu izmēģināt nakts eļļu-serumu no The Body Shop un Biotherm. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, sastāvā ir lavanda, kura ļoti jūtama arī aromātā. :) Stāsti, kas tev pret lavandu?! :o

      Dzēst
    2. Nevaru paciest to aromātu, slikti paliek. :)

      Dzēst
    3. Tad šis tiešām (aromāta dēļ) nebūs domāts tev, bet visādi citādi, ļoti labs produkts. :)

      Dzēst
  5. Man līdzīgi, ļooti nepatīk lavanda.. Žēl, ka tā ir sastāvā.. :(

    AtbildētDzēst
  6. Anonīms19/9/14

    Man gan interesē tas Dark Spot kurš ir tāds caurspīdīgs.Ir manīts?Tas laikam ir ja ir rētas un esmu dzirdējusi unikālas atsauksmes!

    AtbildētDzēst
  7. Great review!

    I'm lauching an AMAZING GIVEAWAY on my blog , check this out!

    Kisses

    Emily from PTT

    AtbildētDzēst
  8. O, jā, šis man arī ļoti patīk, šomēness izlietoju tukšu!

    AtbildētDzēst

Blog Archive