GARNIER Ultra Doux Shampooing Sec Purifiant |Review


GARNIER Ultra Doux Shampooing Sec Purifiant 
Extrait de Citron

Parasti ja man nepatīk produkts es par to nemaz nerakstu un netērēju lieki savu laiku. 
Es ar lielu prieku izmēģināju un sapratu...Šis sausais šampūns man īsti nepatīk, nepatīk tā aromāts (tas priekš manis ir vienkārši nāvējošs) un ir tāda sajūta, ka tas nedod nekādu rezultātu, jo mani mati ļooti ātri taukojās un šis šampūns nespēj tos glābt. 
 Varbūt kādai ar plānākiem matiņiem šis būs tieši laikā un rezultāts būs redzams uzreiz, bet uz mani tas pilnībā nedarbojas.



Ja esi šo izmēģinājusi, dari man zināmu, dalies savās pieredzē, lietojot šo sauso šampūnu!




Ceru, ka šī lietainā diena izmaiņas uz tavu garastāvokli nav atstājusi! :)


xo, Santa 

16 comments

  1. Lietainā diena? O. Te Liepājā ir neciešama saule un ap 20 grādiem :D Ko es nedotu, lai drusciņ uzlītu.... (man patika tas laiks pirms 2 nedēļām, kad lija 24/7)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vakar manā galā ar spīdēja superīga saule un laiks bija pasakainas, bet šodien viss apmācies, lietains, drēgns, mitrs... :\

      Dzēst
  2. Anonīms9/9/14

    Par šo sauso šampūnu tieši tādas pašas domas, itkā iepūt matos, bet nekas labāk nepaliek. Nedod nekādu efektu.

    AtbildētDzēst
  3. Anonīms9/9/14

    Hm, ja neskaita smaržu, man patīk. ;D Nopietni. Spēj izglābt rītus. Un man ir tumši un plāni, pakāpeniski griezti mati.

    AtbildētDzēst
  4. Man arī šis nav mīļākais sausais šampūns, taču matus spēj izglābt. Nav tā, ka nav nekāda efekta. Un man nav plāni mati :)
    Vienīgi nepatīk,ka uz ādas var redzēt baltumiņus, ja netīšām pārāk tuvu ādai ir iepūsts.

    AtbildētDzēst
  5. Meitenes, lasu komentārus un saprotu, ka viedokļi dalās, citam palīdz un izglābs radušos problēmu, citam nedod nekādus rezultātus. :)

    AtbildētDzēst
  6. es pat tādu pamanījusi nebiju :D bet man ir Lee Straford un Batiste - abi apmierina pietiekami un citus pat mēģināt negribas. Vispār jau sausos šampūnus cenšos bieži neizmantot, jo man ir sajūta, ka tie vieglāk izkrīt pēc tam un paliek tādi kā trauslāki... nez, vai man vienai tā vai arī citiem līdzīgi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Domāju, ka nebūs liela bēda, ja šo arī nepamēģināsi. :)

      Arī es neaizraujos ar sausajiem šampūniem, man personīgi vieglāk savākt matus super stingrā astē, ielikt greznus auskarus, uztaisīt glītu make up un viss atkal ir līdzsvarā, matiem tiek pievērsta vismazāk uzmanības. he

      Dzēst
  7. Žēl, ka tā, es cerēju, ka Latvijā pūs nopērkams kāds "labs un lēts" sausais šampūns. Bet jā, uzbāzīgie aromāti (kur nu vēl matos) man galīgi nepatīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es neesmu smaržu nīdēja, patiesībā es varu iztur;et daudzas smaržas, taču šim aromāts patiešām ir graujošs. :/

      Dzēst
  8. Es lietoju tikai un vienīgi Batisti, un iesaku arī tev to pamēģināt, ja ir interese pret šādiem produktiem. Es tik daudus cilvēkus jau esmu uzsēdināju uz Batisti :D

    AtbildētDzēst
  9. Anonīms10/9/14

    Tā smarža ir briesmīga , visvairāk nepatīk tas,ka viņa dienas laikā saglabājas matos. Arī es efektu īsti nemanīju , beigās dozators atteicās darboties un šampūns izpūtās tādā mitrā strūkliņā. Īsumā , galīgs nē.

    AtbildētDzēst
  10. Hm, es pat par tādu neesmu dzirdējusi! :)

    AtbildētDzēst
  11. Anonīms24/11/14

    Savukārt man neticami labi iedarbojās šis sausais šampūns! Parasti staigāju 2 diens ar tīriem, izlaistiem matiem, bet iepūšot šo 3.dienā no rīta, bez problēmām sanāca 5 dienas. Esmu blondīne un parasti, matiem pie saknēm sataukojoties, sāk palikt dzeltenīgi, bet ar šo šampūnu ne miņas no netīriem matiem un dzeltenīguma pie matu saknēm! Esmu sajūsmā!

    AtbildētDzēst
  12. Wish I could understand Latvian. Your blog looks interesting. Greetings from Lithuania! :)

    www.juodaplunksna.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ohh, Hii. :) Thank you. :)
      But You can still enjoy pictures. :))

      Dzēst

Blog Archive