PANDORA juvelierizstrādājumu veikala atklāšanas pasākums

Iepazīsties- Pandora!

PANDORA ir Dānijas uzņēmums, kas plaši pazīstams visā pasaulē ar savām unikālajām rokassprādzēm, kuru dizainu iespējams veidot pašai, izvēloties no izsmalcināto, ar rokām darināto tīra sudraba un 14k zelta piekariņu sortimenta. Tiek piedāvātas arī citas izmeklētas un autentiskas juvelierizstrādājumu kolekcijas.

Jaunais PANDORA veikals Rīgā ir jaunākais papildinājums uzņēmuma vairāk nekā 10 000 tirdzniecības vietām sešos kontinentos. PANDORA unikālā koncepcija par aktuāliem un vienlaikus pieejamiem augstākās kvalitātes juvelierizstrādājumiem ļāvusi tam pašlaik kļūt par vienu no trim lielākajiem juvelierizstrādājumu zīmoliem pasaulē pēc mazumtirdzniecības vērtības tīra sudraba un zelta kategorijā. 

4. septembrī Domina shopping veikalā  norisinājās grandiozā dāņu juvelierizstrādājumu konceptveikala PANDORA atklāšana. Vakaru vadīja neatvairāmā un maigā būtne Anna Rozīte.
Cilvēki jautrā mūzikas pavadījumā, kopā ar DJ Markus Riva, baudīja
 franču šampanieša Moët & Chandon garšu. 
Fotogrāfs: Jānis Saliņš
Fotogrāfs: Jānis Saliņš
Fotogrāfs: Jānis Saliņš

 Es superīgi pavadīju laiku kopā ar patīkamie, pozitīviem un harmoniskiem cilvēkiem.





Sīkāku informāciju par juvelierizstrādājumiem vari aplūkot šeit.
www.pandora.net



Jauku dienu vēlot,


xo, Santa

5 komentāri

  1. Es no sava gredzena nešķiros :)) un kā tev patīk rokassprādzīte, ko saņēmām dāvanā? :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tā skatos, katrā otrajā @Instagram bildē redzams. :D ha
      Ļoti patīk, super piemērota dienām, kad man gribas uzvilkt kedas, V veida T-kreklu un džinsas. Kā arī piepērkot vai piemeklējot klāt kādu spīdīgāku, greznāku piekariņu/ rokassprādzi- ideāls greznākam pasākuma. Vienā vārdā sakot- universāla rota. :)
      Ahh, un mani dikti aizkustināja mazās sirsniņa, lādītes iekšpusē. Kā ķirsis uz saldējuma. <3

      Dzēst
  2. Anonīms11/9/14

    Ļoti labi izskaties :) Blūzīte dikti skaista. Kur iegādājies, ja nav noslēpums? Tieši kaut ko tādu tagad meklēju :)

    Ps. kā patīk mana foršā maisiņa saturs? Kaut ko jau izmēģināji?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies. :) Blūzīte pirkta, kādu laiku atpakaļ, Reserved veikalā.

      Jap, esmu praktiski visu izmēģinājusi. Nenoliegšu, ka mīļākais produkts ir Aveno krēms. <3 Es jau meklēju, kur iegādāties to atkārtoti, goda vārds. :)
      P.s. prieks bija tevi satikt, kaut uz pāris sekundēm. :)

      Dzēst
    2. Anonīms11/9/14

      Tu domā Avenes sejas masku? :) Jā, tā ir arī mana favorīte un šaubos, ka kāds produkts spēs to izkonkurēt :)

      Man tāpat :)

      Dzēst

Blog Archive