My Essentials / Skin care |Beauty



Cik labi, ka izdomāju dalīties informācijā, kas ir manā skaistumkopšanas skapīti un, kas ir mani būtiskākie/ nepieciešamākie produkti ikdienas sejas kopšanā.
Atvēlēju mazliet laika un savedu visu kārtībā, lieki produkti- prom uz dziļāku stūri, vajadzīgie- uz palikšanu, gozēties prožektoru gaismās!
Bioderma attīrošai ūdens jutīgai ādai.  Kad šis beigsies, iešu medīt to, kas domāts sausai ādai.
Kiehl's Midnight recovery concentrate- neatņemama mana ik-vakara sastāvdaļa! Atsauksmi vari lasīt šeit.
Avene Soothing moisture mask- lielisks produkts! Īpaši paredzēts dehidrētas ādas īpašniecēm( hello, man!) Ceru drīzumā uzrakstīt arī plašāku aprakstu.
Clinique miniatūras- acu un sejas krēms. Šie mazuļi vēl tikai gaida savu kārtu, kad tiks izmēģināti.
Stenders Shea Butter lūpu balzāms. 
Vates kociņi un sejas švammīte, kuru parasti lietoju kopā ar NIVE attīroši losjonu.
Roku vanniņas sāls.
Jessica Rejuvenation basecoat. 
Glāzīte ar instrumentiem- pincete, šķērītes, pulieris.
L'Oreal Pure zone dziļi attīrošs sejas zēleja.
Jau iepriekš pieminētais NIVEA attīrošais losjons. Izmantoju paralēli Bioderma attīrošajam ūdenim, ja negribu attīrīt seju Biodermu, tad izmantoju Nivea.
NIVEA Pure & Natural dezodorants. Mani mīļākie dezodoranti.
 Šinī plauktā atrodas lietas, pēc kurām sniedzos visretāk.   
Oriflame (mūžību vecs) masāžas cimdiņš .
Nivea krēms. Iegādājos laicīgi, lai ir pa rokai, kad nepieciešama spēcīgāka barošana manai sejas vai ķermeņa ādai.
Glāze ar porvītēm. 
HimalayaAntiseptic cream. Šo lietoju, kad uzmetās īpaši nevajadzīgas pumpas. Nav brīnumlīdzeklis, taču sadziedē visu kā nākas. 
Baltais māls. Mana svētdienas rutīnas sastāvdaļa.
Šoreiz mazliet savādāks raksts no manis, taču ceru, ka patika un izbaudījāt. 


Kas ir tie trīs sejas košanas produkti, bez kuriem tu nevari iedomāties savu ikdienu? 



Lai skaista un prieka pilna tev šī diena! 

xo, Santa 

10 comments

  1. Ļoti interesanti!
    Man ļoti patīk tā sajūta, ka esmu atradusi savus īstos produktus, un ar tiem nevēlos šķirties vairs tad nekad ;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uz doto brīdi šie patiešām priekš manis ir labākie produkti- pirmajā vietā izvirzu Bioderma ūdeni, otrajā- Kiehl's Midnight recovery concentrate serumu un trešajā- Avene Soothing moisture mask.Un tad visi pārējie attēlā redzamie produkti rotē. Vienu produktu aizvietoju ar citu u.t.m.l. :)

      Dzēst
  2. Skaisti noformēts, ļoti kārtīgi!:)

    Tāpat kā Tev, man arī noteikti ir biodermas ūdentiņš un dzintara krēms niveja. Domāju drīzumā izmēģināt arī šo to no Avenes, gaidīšu atsauksmi par masku:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, īpaši pacentos. he

      Dzintara NIVEJA ir mans ziemas must have! :)

      Dzēst
  3. Es arī kādreiz biju Biodermas ūdens fane, bet tad parādījās lētāki un tikpat labi micelārie - Nivea, Garnier, Byphasse, Loreal utt. Dotu tagad priekšroku tiem, bet krēmi no Biodermas gan manai sausajai un superjūtīgajai ādai ir neaizstājami. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kuru tieši produktu no Bioderma ieteiktu sausai ādai? :)

      Dzēst
    2. Man patīk Sensibio sērija - vasarā Light krēms, Ziemā Sensibio Rich vai arī Hydrabio Rich :) Kad āda galīgi samocīta un iekaisusi, tad Cicabio.

      Dzēst
  4. Es savu ikdienu šobrīd nevaru iedomāties bez Clinique saules aizsargkrēma (Clinique Even Better Dark Spot Defence SPF 45), Clinique Mild Clarifying losjona, Clinique mitrinošās nakts maskas un Madara Time Miracle seruma. Kā var redzēt, tad šobrīd esmu nedaudz apsēsta ar Clinique zīmolu, bet viņu produkti ir patiešām labi ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man stāv tie divi miniatūras produkti no Clinique, gaidu tik "labākus laikus", lai izmēģinātu.:D Esmu dikti daudz laba dzirdējusi par viņu produktiem. :)

      Dzēst
  5. Man vienmēr patīk ielūrēt blogeru mājās un skapīšos! Laikam okšķere esmu! :D
    Mani 3 favorīta produkti ir Biodermas kosmētikas noņēmējs, roku krēms no Ceano (pirku Douglas veikalā), jo bez roku krēma manas rokas būtu šausmīgas, ņemot vērā, ka darbā praktiski tikai ar rokām strādāju ( haha un galvu, protams, arī :D)
    Kā arī ik palaikam lietoju māla maskas ( iecienītākās ir baltā māla un zaļā māla) ;)
    Bet pārējos produktus bieži mainu un par favorītiem īsti neuzskatu! :)

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst

Blog Archive