Dream pure BB cream 8-in-1 |Kosmētika

Sveikas <3
Dream pure BB cream.
Šis bb krēms ir vidēji biezas konsistences, viegli iztušējams un tam nepiemīt izteikts aromāts. Pēc bb krēma uzklāšanas āda liekas mazliet lipīga, kas man personīgi traucē,
Kreisā roka ar bb krēmu, labā- bez.
Ko sola ražotāji:
8 ādu uzlabojošas īpašības vienā produktā!
(Ar melnu krāsu pierakstīšu savu komentāru pēc katra solījuma)
Nomaskē nepilnības (daļēji).
Izlīdzina ādas toni (jā, piekrītu).
Mazina pumpu parādīšanos (nosacīti- jaunas neparādījās, taču tās man vienmēr ik pa laikam uzmetās).   
Minimizē poras (esmu cilvēks ar lielā porām, tāpēc manas tas nesamazināja).
Nomaskē apsārtumu, nomierina ādu (hmm, ādu nomierina, taču ne manus sarkanos/ apsārtušos vaigus). 
Saules aizsargfiltrs SPF15
Mitrina un izlīdzina ādu (??? šis man liekas mazliet nevajadzīgs solījums).
Nesatur eļļas un citas smagnējas, taukainas sastāvdaļas. (Jā, viegls tas ir, taču tas taukainums tāpat ir jūtams pēc krēma uzklāšanas uz sejas). 

Pieejami divos toņi- Light un Medium. 
Tā cena ir 5,26 Ls 
Produktam dodu 2,5 zvaigznes no piecāmm! 




xo, Santa

11 comments

  1. Es šobrīd mēģinu sadraudzēties ar violeto CC krēmu. Man patīk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jap, arī man ļooti patīk CC krēms no L'oreal. :)

      Dzēst
  2. Skatos, ka tev arī likās nedaudz pa taukainu. Redz, mums tik cimperlīgas sejas!! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. uz dienas beigās seja bija īpaši taukaina un spīdīga. :)

      Dzēst
  3. Mani kaut kā nesaista šis krēms. Pamēģināju L'oreal, tas man patika, domāju nopirkt to zaļajā iepakojumā, kurš ir apsārtušai ādai...
    Ai vispār nezinu ko pirkt, visa ir tik daudz.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par izvēli un daudzumu es tev pilnībā piekrītu! :)
      Visa kā ir tik daudz, bet nezin, ko pats vēlies. :)

      Dzēst
    2. Jā, es arī pa to pašu, seja tikai viena, iepakojumi milzīgi, grūti mums, sievietēm! :D

      Dzēst
  4. Anonīms2/5/13

    kā ar noturību?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. norīta uzklājot, dienas beigās, pēc 6-8h tas ir gandrīz pazudis.

      Dzēst
    2. Anonīms5/5/13

      tad jau priekš manas spīdīgās sejas un garās dienas tas nav domāts :/

      Dzēst
  5. Anonīms5/5/13

    piedod,ka tā saku,bet tavi raksti pēdējā laikā ir tādi - nekādi.. žēl..

    AtbildētDzēst

Blog Archive