NEW Garnier Fructis

Sveikas <3
Reklāmas par jauno GARNIER produktu līniju jau ir gaisā! 
Es iedziļinošos mazliet vairāk un pastāstīšu par katru produktu nedaudz sīkāk, kam kas ir domāts un ko tas dod taviem matiem.
Likās sasodīti asprātīgs seruma iepakojums :)
FructisGoodbyeDamage atjaunojošs serums sašķeltiem matu galiem
Mazais, smaržīgais brīnums.
Lasīju, ka iesaka lietot 3-4 līdzekļa devas(dozatora spiedienus), bet tas maniem matiem ir stipri par daudz. Es lietoju vienu mazu, mazītiņu "devu", jo, ja es iespiežu vienu pilnu, tad pat tas man ir par daudz un matu gali paliek taukaini un smagnēji. Produkts ir labs, lietoju pēc matu mazgāšanas mitros matos, pēc tam ar fēnu izžāvējot. Pirmajā dienā, kad mati ir izmazgāti un ir lietots šis produktsFructis Goodbye Damage ātrās iedarbības maska, matu gali izskatās satriecoši, tie ir gludi un viegli, gluži kā no salona (Sayoss reklāmas teiciens, bet tā tas arī ir). Tiesa gan, nākamajā dienā mati ir atkal tādi paši kādi bija pirms šo produktu lietošanas. 
Cena: Ls 4,49
Ieteicams lietot mitros matos, pirms žāvēšanas, lai serumu iesildītu/ iestrādātu matos.
FructisGoodbyeDamageātrās iedarbības maska 
Biju pārsteigta, ka šī maska putojas, jo vēl līdz šim nebiju iepazinusies ar kādu matu masku vai kondicionieri, kurš putotu. Maska ir biezas konsistences, labi smaržo un pabaro matus, pēc tā lietošanas mati ir ar jauku aromātu, nepinkājas un izskatās veselīgāki.
GOODBAY DAMAGE! 
Par šo nekas vairāk man nebūs ko teikt. Likās ļoti līdzīgs iepriekš minētajai matu maskai.
Baro un atdzīvina matus, liek tiem smuki smaržot un labi justies. Lielas atšķirības starp masku un šo kondicionieri neredzēju. 
Kopumā- jauka produktu līnija. Pirmajā dienā pēc produktu lietošanas mati patiesi izskatās veselīgāki- bez sašķeltiem un sausiem galiem, bet pēc dienas, tie atkal atgriežas ierastajā stāvoklī. (Varbūt tā ir tikai man, bet es stāstu tikai savus novērojumus). 
Kad uz steigu ir nepieciešami veselīgi, barotāki mati, neapmeklējot friziera pakalpojumus, šie produkti būs tieši laikā, lai atdzīvinātu sabojātos matus. 



Kā Jūs barojat savus matiņus?

xo, Santa   


7 komentāri

  1. Mani iepaticies serums, būs jānopērk, kad beigsies pašreizējais.
    Fructis man asociējas ar bērnību, topa šampūns bija zaļais 2in1.
    Šobrīd lietoju L'Oreal duo serumu un profesionālos matu līdzīkļus no Matrix.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. oj,tu zini,mans arī. :) ko gan bērniem vairāk vajadzēja, kā parastu šampūniņu, kas mazgā matus. tagad prasības ir dubultojušās. he

      Dzēst
  2. Anonīms11/5/13

    Apetelīgs, apelsīnīgs un saulains iepakojums.

    AtbildētDzēst
  3. Tā lielajā bundulī maska tiešām puto un mani tas arī pārsteidza, bet nu, katrai maskai sava "pieeja". :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ļoti iepatikās maska, jo tā lika man noticēt, ka tā dara savu darbu un "salabo" matu galiņus. :)

      Dzēst
  4. Man tas iepakojums saista! Tā īpaši neko nesmērēju, pabaroju tā, ka vienkārši ilgāk paturu masku matos vai maskai vēl piejaucu kādu eļļu.

    AtbildētDzēst

Blog Archive