Zeltā...

Sveikas. <3
Atkal es ar nagu dizainiem no KKCenterHK.com 
Pirmo reizi bija darīšana ar šādu brīnumu, noķēpājos nepajokam. 
Prints ļoti smuks, spīdīgs, glancīgs... Taču, lai to visu dabūtu uz nagiem ir mazliet jāiespringst, jo ķēpa ir pamatīga, it sevišķi, ja nodarbojies ar to pirmo reizi. 
Pēc pirmās reizes es visa biju lipīga, jo līme, kas nāk līdzi šim nagu dekoram ir sasodīti ķepīga pat pēc nožūšanas uz naga. Tā nepaliek un nepiekalst, bet nožūstot baltajai kārtai,  līme paliek lipīga.
Un tanī brīdi, kad līme ir nožuvusi un palikusi lipīga, ir jāliek virsū spīdīgais papīrs, ar pirkstu jānogludina, tad lēnām norauj nost pielikto papīru, rezultātā spīdumiņi ir pielipuši un viss ir gatavs. Izklausās vienkārši?! he
Rādītāja pirksts un  vidējais sanāca tuvu viduvējībai, zeltnesis un mazais pirkstiņš- vienkārši briesmas.

Ja interesē: 
N.NAIL Gold Crystal Shards Hidden Patten Nail Foil Transfer





Saulainu Jums atlikušo vakaru.


xo, Santa

9 komentāri

  1. Man patīk, lai gan iedomājos cik liela noņemšanās un pacietība šeit ir vajadzīga.
    Man ar ļoti bieži velk uz spīdumiem, lai gan itkā spīdumiņi ir vairāk ziemas laikam raksturīgi!Bet, ja dikti gribās, tad vispārpieņemtais vairs nav svarīgs;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mazliet ir pacietībai jābūt. :)
      ja runa ir par spīdumiem uz nagiem, es nešķiroju vai ziema vai vasara, ha tik pašai patīk, vai ne? :)

      Dzēst
  2. Paga, a sanāk, ka nagu forma ir jāizgriež pašai?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nae, nae. ;)
      es pievienošu video, tur vieglāk būs saprast, jo man izskaidrot garā tekstā ir mazliet sarežģīti.
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ShpaCjqOfHY

      Dzēst
  3. Anonīms24/5/13

    lai vai kā - man ļoti patīk : ))*

    AtbildētDzēst
  4. Izklausās ķēpīgi, bet gan jau pēc pāris reizēm sanāktu ideāli. Bet efekts foršs. :) Kā ar noturību?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iesākumam ir ķēpīgi. ;)
      Emm, bez top coat vispār neturas. noteikti pa virsu ir jāliek noturīgs top coat. ;)

      Dzēst
  5. Efekts ļoti labs...

    AtbildētDzēst

Blog Archive