Inspired by Jessica Alba

Sveikas <3
Tā, kā šodien nav tik labs laiks, kāds tas bija vakars, tad es varu ķerties klāt jaunu rakstu veidošanai.
Šķirstīju vecos žurnālus un atradu Jessicas Albas bildi, kur viņa dodas uz eventu skaistā, baltā kleitā, ar pasakainu grimu uz sejas. 
Nolēmu izveidot "Inspired by..." rakstu tieši no bildes, kuru atradu žurnālā.
Uz acīm dūmakainais efekts, mazliet veidojot kaķa acs formu.
Pietiekami akcentētas acis un uzacis, tāpēc uz lūpām ir vienkāršs, brūnas krāsas lūpu spīdums.
Pacentos mazliet akcentēt savus vaigu kaulus, lai iegūtu līdzīgāku sejas formu kāda tā ir Džesikai.  
Man padomā ir vēl viens šāds raksts tuvākajā laikā... Tāpēc man ir jautājums, vai Jums vispār šādi raksti liekas interesanti un skatāmi?! (Apsolu pacensties uztaisīt grimu- soli, pa solim, kā tikt līdz tādam rezultātam.)



Lai Jauka diena. :) 


xo, Santa 


16 comments

  1. Man arī ļoti patīk! :)

    AtbildētDzēst
  2. Anonīms5/5/13

    Jā, man vienmēr interesanti skatīties uz meiteņu pašu veidotajiem grimiem :)

    AtbildētDzēst
  3. Izskatās ļoti skaisti! Tev piestāv!

    AtbildētDzēst
  4. Man patīk šie raksti. Patīk arī, ka Tu pacenties visu izveidot līdzīgu - arī frizūru utt.

    AtbildētDzēst
  5. Liels paldies, meitenes. :)

    AtbildētDzēst
  6. Nevar nepiekrist, ļoti labi sanācis! :)

    AtbildētDzēst
  7. Anonīms5/5/13

    Šis tev patiešām izdevies! Es pat teiktu glītāk, nekā pašai Albai.

    AtbildētDzēst
  8. Superīgs rakstiņš!
    Gaidīšu vēl...

    AtbildētDzēst
  9. Super! Dikti skaists make-up ;)

    AtbildētDzēst

Blog Archive