Pēdējais zvans 17.05.2013.

Sveikas. <3

Sveicu vēlreiz visus ar "Pēdējos zvanu", ceru, ka tas Jums bija emociju bagāts.
Velvet Mimosa ar diviem vārdiem piekodināja mani, lai izveidoju šādu rakstu, kam es īpaši nebiju gatavojusies.Taču parādīšu pāris bildes, kur ir daļiņa no mana outfita un grima.
(Bildē, kā noprotat, esmu ar savām klasesbiedrenēm.) 
Es nemācos prestižā vidusskola, taču šeit, parastā,  laba līmeņa lauku skoliņā , visi šāda veida pasākumi ir tik sirsnīgi un personiski, ka liek tavai  sirsniņai sažņaugties un nobirdināt kādu asaru.
Blakus man sēž mana labākā draudzene. <3
Mugurā man bija zilas krāsas kleitiņa, uz lūpām- sarkanas krāsas lūpu zīmulis.
Mati iztaisnoti ar matu gludeklīti/ taisnotāju.  Uz acīm... (kauns teikt, bet īsti  vairs neatceros) krāsu paletē bija violetie un pelēkie toņi. 
Apsolu, ka uz izlaidumu sabildēšu vairāk bildes ar visu pilnu make up, lai ir, ko parādīt.
Šajā bildē mazliet var redzēt kurpes, kuras ir brūnas un ļoti vienkāršas.
 Es patiesībā šeit griežos ar savu klases audzinātāju, kura ir burvīga sieviete un klases audzinātāja. Man ir kaudze labu lietu, ko par viņu pateikt. 

***
Dienas otrā daļa mums bija pie klasesbiedra. Superīgi skaistā vietā, gandrīz laikos... visur apkārt pļava, meži, zilas debesis. Skaisti! 
Neko greznu nevilku, jo zināju, ka būs jāspēlē spēles, jābūt aktīvai u.tml.
Tāpēc uzvilku parastas džinsu bikses, t-kreklu un kedas.
Es šajā skolā esmu pavadījusi visus 12. gadus, tāpēc man Pēdējais zvans bija īpaši emocionāls.
Paldies visiem par piesātināto dienu. Tā būs vēl viena no dienām, kuru paturēšu prātā, kā neaizmirstamu piedzīvojumi. 
Paldies! <3


xo, Santa

14 comments

  1. Skaisti! :)
    Šajās bildēs atgādināji manu draudzeni. :)

    AtbildētDzēst
  2. Tiešām skaisti :)
    jāgaida izlaiduma raksts :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. :)
      Jā, jau jāieplāno laiks, lai varu arī bildes uzņemt ar detaļām. :)

      Dzēst
  3. Ļoti skaisti izskaties :)

    AtbildētDzēst
  4. Skaista! Ļoti patīk jostiņa un kleita un tādas foršas, patiesas, dzīvespriecīgas bildes! :)
    Nu tagad, lai veicas eksāmenos!!! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies par jaukajiem vārdiem un laba vēlējumiem. :)

      Dzēst
  5. Kleitas krāsa..love!!! :)

    AtbildētDzēst
  6. Tiešām skaisti izskaties!
    Veiksmi eksāmenos! :)

    AtbildētDzēst
  7. Anonīms19/5/13

    Patiešām skaista!
    Veiksmi un izturību eksāmenos!
    Stresiņš ir? :D

    AtbildētDzēst

Blog Archive