Garnier Pure Active sejas produktu līnija

Sveikas <3
Kā Jums iet šajā burvīgajā dienā? 

Laiks vienam review no manis par Jaunajiem GARNIER Natural Pure Active sejas produktiem.  
Kosmētikas noņēmējs un attīroša želeja sejai.
Lielisks produkts, seju attīra neticami viegli un ātri. Tas ir bez smaržvielām un neizraisa alerģiskas reakcijas. Viegli putojas uz mitras sejas. To var lietot arī, lai noņemtu ne tikai sejas kosmētiku, bet arī kosmētiku, kas atrodas uz acīm, vai tā būtu skropstu tuša, vai acu ēnas. Visu noņems pilnībā. 
Šim produktam ļoti pateicīgs ir tas, ka tam ir pumpītis, kurš lieliski palīdz kontrolēt nepieciešamo produkta daudzumu sejas attīrīšanai. Lai notīrītu savu seju no kosmētikas, lietoju vienu dozatora spiedienu, kas pilnībā pietiek, lai attīrītu to. 
Produkts ir labs, tas nekairina manu ādu un acis, tas liek manai ādai justies tīrai un svaigai. Lietojot šo produktu regulāri, tas palīdz ādai izskatīties koptākai un veselīgākai. Tas nepiekalst pie ādas, tāpēc viegli skalojas nost ar siltu ūdeni.
Trīs vārdos- viegli, ātri, ērti. 

Tā cena veikalos ir Ls 3,99
Vispār es esmu skrubju cienītāja, jo vienmēr ir licies, ka tie vislabāk palīdz attīrīt manu ādu no netīrumiem, kas iesēdušies manā sejas ādā.
Nekad neesmu meklējusi nevienu līdzekli, kurš būtu skrubis un melno punktiņu iznīcinātājs.
Lūk, tagad tāds ir, un es viņu ar lielu prieku stādu jums viņu priekšā.

Šis produkts mazina pinnes un novērš to atkārtotu rašanos.  Tā sastāvā ir aktīvā ogle, kas attīra un uzsūc netīrumus un taukvielas .  Kā arī tam ir 2% antibakteriālā salicilskābe, kas atbrīvos poras un novērsīs pinņu rašanos. 
Lietoju- uz mitras ādas, ne biežāk, kā divas reizes nedēļā, uzklāju šo želeju uz sejas. Ar apļveida kustībām maigi sāku to iemasēt pa visu seju. Izvairies no produkta iekļūšanas acīs. 
Kas vēl ir svarīgi- šis skrubis nebūt nav ar lieliem, cietiem gabaliņiem, kas ir raksturīgi skrubjiem. Šī skrubja daļiņas ir pavisam maziņas un nekairina tavu ādu, kā to mēdz darīt citi šāda veida produkti.

Lietojot šo skrubi ievēroju to, ka melno punktiņu uz sejas ir krietni vien mazāk. Varu apgalvot, ka tas patiesi dara savu darbu, "iznīcinot" visu slikto. 
Lūk, šeit var redzēt aktīvās ogles daļiņas. 
Divi labi produkti, lai attīrītu seju no kosmētikas un melnajiem punktiņiem uz sejas. 
Ar Garnier produktiem esmu saskārusies jau agrāk, patīk viņu produkti, lietoju un lietošu lietas, ko viņi piedāvā.


Kuri no GARNIER produktiem Jums ir vislabāk iepatikušies? 



Lai jauka diena! 


xo, Santa




7 komentāri

  1. Es laikam esmu vienīgā, kas nav sajūsmā par to želeju. Man tušu nenoņēma...

    AtbildētDzēst
  2. Man ar tā želeja nepatīk, nenoņem tušu un ūdensnoturīgos lūpu\ acu zīmuļus! :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jūs, meitenes, ar vatīti tīrījāt vai uz mitras sejas klājāt un tad ar pasējošām kustībām tīrījāt? Man (ar otro variantu) nāk viss nost pilnībā. :)

      Dzēst
    2. Bez vates un ar pirkstiem.

      Dzēst
  3. man abi iepatikās, īpaši želeja, jo kosmētiku noņem ātri un bez problēmām, skrubītis arī labs :)

    AtbildētDzēst
  4. Man ļoti, ļoti patīk želeja, jo tiešām manai sejai noņem nost visu kosmētiku. :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive